خرید اسید فسفریک چینی

آیا اسید فسفریک برای من مضر است؟
آیا تا به حال به لیست مواد موجود در نوشابه مورد علاقه خود نگاه کرده اید؟ به احتمال زیاد، اسید فسفریک را خواهید دید. این یک افزودنی رایج در بسیاری از غذاهای فرآوری شده است. تولید کنندگان از آن برای افزودن طعم و حفظ تازگی استفاده می کنند.

مشاهده تصویر منبع

چیست؟
اسید فسفریک یک مایع کریستالی بی رنگ و بی بو است. این به نوشابه‌ها طعمی تند می‌دهد و از رشد کپک‌ها و باکتری‌ها که می‌توانند به راحتی در محلول شیرین تکثیر شوند، جلوگیری می‌کند. بیشتر اسیدیته نوشابه نیز از اسید فسفریک ناشی می شود.

اسید فسفریک از ماده معدنی فسفر ساخته می شود که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. با کلسیم کار می کند تا استخوان ها و دندان های قوی را تشکیل دهد. همچنین به حمایت از عملکرد کلیه و نحوه استفاده و ذخیره انرژی بدن شما کمک می کند. فسفر به عضلات شما کمک می کند پس از یک تمرین سخت ریکاوری کنند. این ماده معدنی نقش مهمی در رشد بدن دارد و حتی برای تولید DNA و RNA، کدهای ژنتیکی موجودات زنده، مورد نیاز است.

فسفر ابتدا از طریق یک فرآیند تولید شیمیایی به پنتوکسید فسفر تبدیل می شود. سپس دوباره تحت درمان قرار می گیرد تا به اسید فسفریک تبدیل شود.

خرید اسید فسفریک چینی

خرید اسید فسفریک چینی در کشورهای مختلفی انجاکم می گیرد.

خرید اسید فسفریک چینی بسیار مورد نیاز و توجه است.

خرید اسید فسفریک چینی را از شرکت های معتبر تجربه کنید.

خرید اسید فسفریک چینی در مقادیر درخواستی شما مهیاست.

خرید اسید فسفریک چینی و فروش آن روبه افزایش می باشد.

خطرات بالقوه
در واقع داشتن بیش از حد فسفر بیشتر از کمبود فسفر رایج است. فسفر به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود و از اسید فسفریک به عنوان یک افزودنی استفاده می شود، بنابراین بیشتر افراد در رژیم غذایی خود به اندازه کافی دریافت می کنند.

بدن شما به فسفر نیاز دارد، اما مقدار زیاد آن می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که مصرف بیش از حد فسفر می تواند شما را در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان و بیماری قلبی قرار دهد. کلسیم و فسفر برای تشکیل و حفظ سلامت دندان ها و استخوان ها با هم کار می کنند. مواد معدنی باید متعادل باشند تا موثر باشند.

فسفر بیش از حد می تواند میزان کلسیم را در بدن کاهش دهد و منجر به تحلیل رفتن استخوان شود. همچنین می تواند توانایی بدن شما برای استفاده از مواد معدنی دیگر مانند آهن، روی و منیزیم را مختل کند.

اسید فسفریک در صورت تماس با آن به عنوان یک ماده شیمیایی خطرناک است. بخارات سمی می تواند پوست، چشم و سیستم تنفسی شما را تحریک کند.

ایمنی در حد اعتدال
مقدار توصیه شده روزانه (RDA) فسفر مورد نیاز برای عملکرد طبیعی بدن 700 میلی گرم است. این را می توانید به راحتی از منابع غذایی طبیعی دریافت کنید. غذاهایی که پروتئین بالایی دارند (مانند گوشت، لوبیا، تخم مرغ، مرغ و ماهی) معمولاً دارای فسفر بالایی نیز هستند. این بدان معناست که اسید فسفریک اضافی از غذاهای فرآوری شده و نوشابه احتمالاً بیشتر از نیاز بدن است.

نوشابه های تیره رنگ اسید فسفریک بیشتری دارند. استثناء این قانون آبجو ریشه است که حاوی مقدار بسیار کمی است.]

از آنجایی که بسیاری از ما نوشابه می نوشیم و غذاهای فرآوری شده می خوریم، برخی از متخصصان سلامت در مورد رژیم غذایی آمریکایی در مورد اسید فسفریک نگران هستند. به عنوان مثال، یک نوشابه ممکن است تا 500 میلی گرم اسید فسفریک داشته باشد. افرادی که 4000 میلی گرم در روز فسفر مصرف می کنند، در معرض خطر بالای اثرات منفی سلامت مرتبط با فسفر هستند.

به بزرگسالان مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می شود که روزانه بیش از 800 تا 1000 میلی گرم فسفر نداشته باشند. کلیه ها به بدن کمک می کنند تا از شر فسفر اضافی خلاص شود، اما اگر به خوبی کار نکنند، فسفر بیش از حد می تواند در خون انباشته شود.

نوشیدنی های جایگزین
هنوز هم می‌خواهید نوشابه‌تان را درست کنید؟ برخی از نوشیدنی های موجود در بازار از اسید فسفریک استفاده نمی کنند یا از مقادیر بسیار کمی استفاده می کنند.

اگر می‌خواهید اسید فسفریک را کاهش دهید، نوشیدنی‌های گازدار شفاف مانند زنجبیل، نوشابه‌های لیمو-لیمو، و سلتزرهای طعم‌دار همگی گزینه‌های خوبی هستند. آب سلتزر ساده نیز حاوی افزودنی نیست.

خرید اسید فسفریک چینی

خرید اسید فسفریک چینی با یک ارتباط با سایت فروش آن ممکن است.

خرید اسید فسفریک چینی را با دقت انجام دهید.

خرید اسید فسفریک چینی بر محصولات تولیدی تاثیر می گذارد.

آخرین بررسی پزشکی در 17 فوریه 2015

دیدگاهتان را بنویسید