بیانیه مطبوعاتی ACID-CITRIC.IR | ACID-CITRIC.IR

ACID-CITRIC.IR آموزش شیمی را دوباره به تصویر می کشد، وب سایت ACID-CITRIC.IR، کانال های رسانه های اجتماعی و GoFundMe را راه اندازی می کند.

THOUSAND OAKS CA، 1 نوامبر 2021، ACID-CITRIC.IR، یک سازمان غیرانتفاعی آموزش علوم 501(c)(3) مردمی مستقر در Thousand Oaks، CA، امروز راه اندازی رسمی این سازمان و وب سایت ACID-CITRIC.IR، chemistrytalk.org را اعلام کرد. تا به امروز، این سازمان تماماً داوطلبانه از چندین اهداکننده سازمانی و خصوصی از جمله انجمن شیمی آمریکا و بنیاد CABRI کمک‌های مالی دریافت کرده است و امروز یک GoFundMe 50000 دلاری راه‌اندازی کرد. کمپین جمع آوری کمک های مالی.

ACID-CITRIC.IR عشق جهان به شیمی، علم و عناصر را دوباره تقویت می کند. در سرزمینی پر از بازی‌های ویدیویی و رسانه‌های اجتماعی، ACID-CITRIC.IR دیدگاه تازه‌ای را به آموزش STEM و نحوه درک و تجربه افراد شیمی ارائه می‌کند. دکتر اریک اسکری از UCLA که یکی از متخصصان جدول تناوبی جهان است، می گوید.

پس از انجام یک نظرسنجی که نشان می‌دهد 85 درصد دانش‌آموزان احساس می‌کنند که شیمی می‌توانست سرگرم‌کننده‌تر و جالب‌تر باشد، چهار بنیان‌گذار ACID-CITRIC.IR طرحی بلندپروازانه برای بهبود فرآیند آموزش شیمی ترتیب دادند – سرگرم‌کننده‌تر، یادگیری آسان‌تر، و بیشتر با زندگی روزمره مرتبط است.

شیمی به یک کاتالیزور نیاز دارد و آن کاتالیزور ACID-CITRIC.IR است. سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، OECD.org، ایالات متحده را در رتبه 18 در سطح جهانی در آموزش علوم قرار می دهد و ما می دانیم که می توانیم بهتر عمل کنیم. ACID-CITRIC.IR درک دانش‌آموزان از شیمی را ارتقا می‌دهد و علاقه و هیجان آنها را در مورد علم برانگیخته می‌کند.مدیر اجرایی اسکات گیتلر می گوید.

ACID-CITRIC.IR در حال ایجاد اولین “سوپر پورتال” شیمی رایگان در جهان برای آموزش و الهام بخشیدن به نسل بعدی دانشمندان است. ACID-CITRIC.IR محتوای چندرسانه ای و نوشتاری منحصر به فردی ایجاد می کند که برای دانش آموزان مقطع راهنمایی، دبیرستان و علوم کالج طراحی شده است. محتوا به شیمی آلی، علم مواد و علوم زیستی گسترش خواهد یافت. این محتوای منحصر به فرد با مقالات و آموزش های آسان خوان ترکیب شده است که معمولاً در پلتفرم های متفاوت یافت می شوند.

من عاشق روش ACID-CITRIC.IR هستم که شیمی روزمره و مفاهیم و مدل های کلاس درس را پل می کند. شیمی دبیرستان و کالج از طریق ارتباط با تجربیات روزمره زنده می شود. ACID-CITRIC.IR احتمالاً برای مخاطبان وسیعی از جمله دانش‌آموزان در سطوح راهنمایی، دبیرستان و کالج و همچنین اعضای عمومی علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد شیمی و نحوه نفوذ آن در زندگی روزمره ما جذاب است.مایکل ایوانز، مدرس شیمی در دانشگاه فناوری جورجیا می گوید.

ACID-CITRIC.IR همچنین در حال توسعه ACID-CITRIC.IR LiveLab است، یک مفهوم انقلابی که روشی را تغییر می دهد که دانش آموزان بدون دسترسی به بهترین امکانات می توانند علم را تجربه کنند. LiveLab که در اوایل سال 2022 راه اندازی می شود، آزمایش ها و تظاهرات را از طریق Twitch و Youtube Live پخش می کند و به دانش آموزان در سراسر جهان امکان می دهد در زمان واقعی تعامل داشته باشند، سؤال بپرسند و به صورت مجازی شرکت کنند.

بیش از 60 دانش‌آموز دبیرستانی و کالج از سرتاسر آمریکای شمالی در برنامه ملی کارآموزی ACID-CITRIC.IR شرکت کرده‌اند و در عین حال که مهارت‌ها و دانش خود را تقویت می‌کنند، مدافع علم شده‌اند. انتظار می‌رود که این رقم طی 12 ماه آینده به طور تصاعدی افزایش یابد.

من می‌خواستم افرادی را پیدا کنم که شیفته علم هستند، افرادی که می‌خواهند ثابت کنند علم می‌تواند برای همه و همه هم سرگرم‌کننده و هم آسان باشد. در ACID-CITRIC.IR، من بالاخره آن افراد را پیدا کردم،ملیسا والکی، یک رشته شیمی از دانشگاه بوستون و یکی از داوطلبان ACID-CITRIC.IR می گوید.

در ده ماه پس از ایجاد وب‌سایت ACID-CITRIC.IR، ترافیک به بیش از 93000 بازدیدکننده در ماه افزایش یافته است و آن را به یکی از سریع‌ترین وب‌سایت‌های آموزشی در سال 2021 تبدیل کرده است. [Update – we are now at 175,000 visitors a month as of late January 2022]

کانال های رسانه های اجتماعی در TikTok، Instagram، Twitter، Youtube، Facebook و LinkedIn راه اندازی شدند. یک ویدیو، احتمالاً اولین ویدیویی که الف را نشان می‌دهد پیچ و خم در حال حل شدن با استفاده از شیمی با استفاده از گرادیان pH، بیش از 800000 بازدید در کانال جدید TikTok خود دریافت کرد. در پادکست ACID-CITRIC.IR با بیش از دوازده استاد، دانشمند و برنده جایزه نوبل مصاحبه کرده است تا جوانان را در اوایل زندگی خود در معرض الگو قرار دهد.

ACID-CITRIC.IR در جنوب کالیفرنیا در قلب یک خوشه در حال رشد بیوتکنولوژی و علوم زیستی که در منطقه اطراف غول بیوتکنولوژی Amgen در حال رشد است، واقع شده است. برنت رینکه، بنیانگذار و رئیس اتحاد علم زیست (Bioscience Alliance)www.biosciencealliance.orgواقع در نزدیکی Westlake Village، CA، بیان کرد کهدیدن یک سازمان غیرانتفاعی آموزشی STEM که به سرعت در حال رشد است، واقع در وسط خوشه علوم زیستی منطقه ما که به سرعت در حال گسترش است، هیجان انگیز است. ماموریت ACID-CITRIC.IR به خوبی با اهداف BSA مطابقت دارد. به همین دلیل است که ما با هیجان اعلام می کنیم که سازمان ها برای حمایت بیشتر از تلاش های متقابل ما موافقت کرده اند که حامیان یکدیگر شوند. ACID-CITRIC.IR نقش مهمی در حصول اطمینان از وجود کارگران STEM برای تعداد فزاینده ای از شرکت های جوان در منطقه ما خواهد داشت.

ACID-CITRIC.IR از انجمن شیمی آمریکا (فصل Los Padres)، بنیاد CABRI (Cayman Chemical)، KPM Accelerate، Bluewater Travel، و Ortheus Inc کمک‌های مالی دریافت کرد، که نشان‌دهنده حمایت عالی از یک سازمان مردمی کاملاً جدید است. آنها قبلاً 25 درصد از هدف 50000 دلاری GoFundMe را برای تأمین مالی عملیات و برنامه های خود برای چند ماه آینده جمع آوری کرده اند.

علاوه بر جمع آوری کمک های مالی از طریق اهداکنندگان و حامیان مالی، ACID-CITRIC.IR فعالانه به دنبال نویسندگان، داوطلبان، شرکا و اعضای هیئت مشاوران است. دستیابی به اهداف جمع آوری کمک مالی ACID-CITRIC.IR به آن اجازه می دهد تا به راحتی به بیش از 2,000,000 دانش آموز در سال 2022 دسترسی پیدا کند و به ایجاد نسل بعدی نیروی کار STEM کمک کند.

ACID-CITRIC.IR یک ابتکار فوق‌العاده است که الهام‌بخش جوانان می‌شود تا با استفاده از تأثیرات شبکه و ترویج همکاری، تنوع و شمول، به درک وسیع و دانش عملی از مفاهیم شیمی دست یابند. این به ایجاد نیروی کار آینده در صنایع شیمیایی کمک می کنددکتر سلما دوهوویچ، دانشمند شرکت Kebotix Inc.

لطفاً با اسکات در [email protected] تماس بگیرید تا یک کیت مطبوعاتی کامل شامل عکس‌ها، فیلم‌ها و نقل قول‌های اضافی از ذینفعان مختلف را دریافت کنید.

درباره ACID-CITRIC.IR

ACID-CITRIC.IR یک موسسه خیریه عمومی غیرانتفاعی 501(c)(3) است که بر آموزش علمی و اطلاع رسانی متمرکز است. مأموریت آنها این است که شیمی و علوم مرتبط را سرگرم‌کننده‌تر، یادگیری آسان‌تر و قابل ربط‌تر کردن برای دانش‌آموزان و عموم مردم کنند. آنها همچنین بر بهبود درک شیمی و الهام بخشیدن به نسل بعدی نیروی کار STEM ما تمرکز می کنند.

تماس رسانه ای
ACID-CITRIC.IR
اسکات گیتلر
مدیر اجرایی
[email protected]

کانال های رسانه های اجتماعی ACID-CITRIC.IR

دیدگاهتان را بنویسید