فروش استون صنعتی در شیراز

استون چیست؟
استون (که به طور متناوب با نام های دی متیل کتون، دی متیل کتال یا 2-پروپانون، UN 1090 شناخته می شود) یک ماده شیمیایی شفاف، بی رنگ و مایع با فرمول (CH3)2CO است. این یک ترکیب قابل اشتعال، کم سمی، قابل امتزاج با آب با کاربردهای مختلف روزمره در صنعت، آزمایشگاه، داروسازی و خانه است.

استون
استون چگونه تولید می شود؟
استون یک ماده شیمیایی طبیعی است که محصول فرعی فرآیندهای متابولیک طبیعی در انسان، حیوانات و گیاهان است. استون صنعتی معمولاً به عنوان یک محصول جانبی از تولید فنل تولید می شود و در این مثال از پروپیلن و بنزن که مواد اولیه اصلی مورد استفاده در ساخت فنل هستند، به دست می آید.

تولید سالانه استون در جهان چندین میلیون تن است. این در بیش از 40 کشور مختلف از جمله انگلستان و اروپا، آفریقا و آمریکا تولید می شود و توسط تولید کنندگان، توزیع کنندگان و سهامداران مواد شیمیایی در سراسر جهان جابجا می شود.

ذخیره سازی و توزیع
به دلیل خاصیت اشتعال پذیری بالا، باید در نگهداری و استفاده از این محصول دقت کرد. استون در سایت‌های پتروشیمی فله قراردادی یا در محل خود سهامداران یا در مخازن ذخیره‌سازی فله فولادی ملایم و/یا درام‌ها یا ایزوتانک‌های فولادی جدید یا بازسازی‌شده ذخیره می‌شود.

می توان آن را با کشتی های فله یا کامیون های تانک حمل کرد. برای اهداف حمل و نقل، استون به عنوان بسیار قابل اشتعال و تحریک کننده طبقه بندی می شود و در گروه بسته بندی II، نقطه اشتعال -17.8 درجه سانتیگراد است. وزن مخصوص (SG) استون 0.8 است.

مشاهده تصویر منبع

فروش استون صنعتی در شیراز

فروش استون صنعتی در شیراز را شرکت ما ارائه می دهد. ما فروش استون صنعتی در شیراز را با بهترین شرایط داریم.

فروش استون صنعتی در شیراز و سایر شهرها با یک تماس انجام می گیرد.

استون برای چه مواردی استفاده می شود؟
کاربردهای استون بسیار زیاد و متنوع است. رایج ترین کاربردها به عنوان پیش ساز سایر مواد شیمیایی، در درجه اول متیل متاکریلات در صنایع پلاستیک و پی وی سی در حال رشد است. تخمین زده می شود که 75٪ از استون تولید شده توسط تولید کنندگان مواد شیمیایی به این روش استفاده می شود.

از دیگر مصارف صنعتی استون می توان به استفاده به عنوان دناتوره کننده در صنعت داروسازی (برای تولید الکل دناتوره شده) اشاره کرد. از بقیه، حدود 13 درصد از تولید استون در جهان توسط بازار مصرف کننده نهایی به عنوان حلال استفاده می شود که ماده فعال بسیاری از محصولات پاک کننده، پاک کننده های لاک ناخن، رقیق کننده های رنگ/رزین/چسب و چربی زداهای مختلف را فراهم می کند. کاربردهای دیگر آن شامل استفاده از آن به عنوان یک ماده کمکی یا حجیم کننده در برخی داروها و در صنعت زیبایی خیابانی به عنوان جزئی در لایه برداری شیمیایی است – فرآیندی که لایه های بیرونی پوست را از بین می برد تا ظاهر را تازه کند.

فروش استون صنعتی در شیراز

فروش استون صنعتی در شیراز برای خریداران با قیمتی عالی امکان پذیر است. کافیست برای استفاده از فروش استون صنعتی در شیراز با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. ما فروش استون صنعتی در شیراز و سایر نقاط کشور را با حملی ایمن انجام می دهیم.

منبع

https://www.solventis.net/products/ketones/acetone/

دیدگاهتان را بنویسید