خرید کود کلرید پتاسیم

کودها
خرید کود کلرید پتاسیم را با شرکتی مورد اعتماد جهت دریافت محصولی عالی و گیاهانی سرسبز انجام دهید.
پتاس (کلرید پتاسیم، KCl)
پتاس (کلرید پتاسیم یا KCl) با ارزش ترین و پرمصرف ترین کود پتاسیم در جهان است.

پتاس به طور موثری مواد مغذی پتاسیم را به محصول در حال رشد می رساند.

پتاسیم مقاومت به بیماری، تحمل به خشکی، پرپشتی دانه و دانه را افزایش می دهد و سفتی ساقه و مقاومت به سرما را بهبود می بخشد.

استفاده از پتاس همچنین باعث افزایش سفتی، بافت، طعم، اندازه و رنگ محصولات میوه و افزایش میزان روغن محصولات روغنی می شود.

خرید کود کلرید پتاسیم به هدلایل زیادی برای گیاهان انجام می شود.

برنامه های کاربردی
مواد مغذی
پتاس گرانول
پتاس (کلرید پتاسیم، KCl) با ارزش ترین و پرمصرف ترین کود پتاسیم در جهان است. پتاس به طور موثری مواد مغذی پتاسیم را به محصول در حال رشد می رساند. پتاسیم مقاومت به بیماری، تحمل به خشکی، پرپشتی دانه و دانه را افزایش می دهد و سفتی ساقه و مقاومت به سرما را بهبود می بخشد. استفاده از پتاس همچنین باعث افزایش سفتی، بافت، طعم، اندازه و رنگ محصولات میوه و افزایش میزان روغن محصولات روغنی می شود.

بنابراین خرید کود کلرید پتاسیم را از مراکز معتبر انجام دهید.

مشاهده تصویر منبع

مشاهده محصول
پتاس استاندارد
پتاس (کلرید پتاسیم، KCl) با ارزش ترین و پرمصرف ترین کود پتاسیم در جهان است.  خرید کود کلرید پتاسیم در جهان در مقادیر بالا صورت می پذیرد. پتاس به طور موثری مواد مغذی پتاسیم را به محصول در حال رشد می رساند. پتاسیم مقاومت به بیماری، تحمل به خشکی، پرپشتی دانه و دانه را افزایش می دهد و سفتی ساقه و مقاومت به سرما را بهبود می بخشد. استفاده از پتاس همچنین باعث افزایش سفتی، بافت، طعم، اندازه و رنگ محصولات میوه و افزایش میزان روغن محصولات روغنی می شود. خرید کود کلرید پتاسیم و کاربرد آن کمک زیادی به رشد و محصول دهی گیاهان می نماید.

مشاهده محصول
پتاس ریز
پتاس با ارزش ترین و پرمصرف ترین کود پتاسیم در کشاورزی در سراسر جهان است. خرید کود کلرید پتاسیم نیز بسیار انجام می شود چون کشاورزان به آن نیازمندند. پتاس مقاومت به بیماری، تحمل به خشکی، پرپشتی دانه و دانه را افزایش می دهد و سفتی ساقه و مقاومت به سرما را بهبود می بخشد. استفاده از پتاس باعث افزایش سفتی، بافت، طعم، اندازه و رنگ محصولات میوه و افزایش میزان روغن محصولات روغنی می شود.

پتاس نام رایجی است که به گروهی از مواد معدنی حاوی پتاسیم داده می شود که معمولاً در کشاورزی برای کمک به رشد گیاهان استفاده می شود.

رایج ترین نوع پتاس، کلرید پتاسیم (KCl) است. KCl همچنین به عنوان موریات پتاس (MOP) یا سیلویت، یک ماده معدنی طبیعی شناخته می شود.

90-95 درصد پتاس در کشاورزی به عنوان کود استفاده می شود

پتاسیم برای بسیاری از فرآیندهای مهم گیاهی از جمله فتوسنتز (ایجاد انرژی)، جذب آب و مواد مغذی و کیفیت کلی محصول حیاتی است.

برای اطمینان از رشد گیاه سالم و مغذی، باید مقدار کافی پتاسیم در خاک حفظ شود.

10-5 درصد پتاس برای مصارف صنعتی استفاده می شود اما خرید کود کلرید پتاسیم توسط کشاورزان نیز انجام می گردد.

بزرگترین کاربرد صنعتی پتاس، ساخت هیدروکسید پتاسیم (KOH) است. KOH یک ماده اولیه برای سایر مواد شیمیایی پتاسیم است که در طیف گسترده ای از فرآیندهای صنعتی مانند شیشه سازی، داروسازی، فرآوری مواد غذایی و تولید منسوجات استفاده می شود. پتاس همچنین به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای نمک، به ویژه به عنوان یخ زدا، پذیرفته شده است.

پتاس و محصولات زراعی
زمانی که گیاهان دارای خاک غنی از مواد مغذی باشند عملکرد بهتری دارند. خاک های سالم دارای تعادل نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K) هستند. این سه ماده مغذی به رشد گیاهان به روش‌های مختلف و در عین حال مهم کمک می‌کنند:

نیتروژن به رشد برگ های گیاه کمک می کند.
فسفر از رشد ریشه گیاه و رشد گل و میوه حمایت می کند. و
پتاسیم یک ماده مغذی است که سلامت کلی گیاه را بهبود می بخشد.
هنگامی که خاک قادر به تامین این مواد مغذی به تنهایی نباشد، این مواد مغذی را می توان از طریق کاربرد مستقیم، مخلوط کردن فله یا فرمولاسیون NPK در محصولات به کار برد. توصیه ما خرید کود کلرید پتاسیم برای گیاهان شماست.

عکس/ نمرات پتاس

برنامه مستقیم
پتاس را می توان مستقیماً به همان شکلی که به مشتری تحویل می دهد – اغلب در قطعات دانه ای – روی خاک اعمال کرد. این گرانول ها را می توان با دست یا با تجهیزات و روش های مختلف کشاورزی استفاده کرد.

ترکیب فله
در فرآیند اختلاط حجیم، گرانول‌های پتاس با نیتروژن و فسفات مخلوط می‌شوند تا یک کود ترکیبی از سه ماده مغذی جداگانه N، P و K تشکیل شود.

کود به صورت مخلوط فله برای کشاورزانی مفید است که می دانند محصولشان به چه نسبت N، P و K نیاز دارد. کشاورزانی که سطوح مواد مغذی را در خاک خود تجزیه و تحلیل کرده‌اند، بهتر می‌توانند مقدار N، P و K را انتخاب کنند. درست کردن تعادل N، P و K، عملکرد محصول را افزایش می دهد و گیاهان سالم تر و قوی تر رشد می کند.

فرمولاسیون NPK
در تولید فرمولاسیون NPK، پتاس به عنوان عنصر K در تولید شیمیایی کود حاوی N، P و K استفاده می شود – که در آن این سه ماده مغذی هر کدام از نظر شیمیایی با هم در یک گرانول ترکیب می شوند به طوری که هر گرانول دارای نسبت خاصی از هر N، P و K.

اگر کود مخلوط نیاز به حمل و نقل در فواصل طولانی داشته باشد، پیوند شیمیایی اجزای کود به حفظ فرمول NPK و جلوگیری از جدا شدن مواد مغذی کمک می کند. بنابرای خرید کود کلرید پتاسیم را با توجه به میزان مواد آن انجام دهید.

Canpotex فعالانه در آموزش کشاورزان در مورد نقش کوددهی متعادل در افزایش بهره وری کشاورزی مشارکت دارد.

خرید کود کلرید پتاسیم را جدی بگیرید.

منبع

https://www.iclfertilizers.com/browse/fertilizers/potash

دیدگاهتان را بنویسید