فروش اتیلن گلیکول

اتیلن گلیکول، فروش اتیلن گلیکول

بازار جهانی اتیلن گلیکول تا سال 2027 به 38.1 میلیارد دلار خواهد رسید

در بحبوحه بحران COVID-19، بازار جهانی اتیلن گلیکول که در سال 2020 حدود 30.7 میلیارد دلار تخمین زده می شود، پیش بینی می شود که تا سال 2027 به اندازه تجدید نظر شده 38.1 میلیارد دلار آمریکا برسد که با رشد CAGR 3.1٪ در دوره تحلیلی 2020-2020 پیش بینی می شود. 2027. فروش اتیلن گلیکول نیز رو به افزایش می باشد. مونواتیلن گلیکول (MEG)، یکی از بخش های مورد تجزیه و تحلیل در گزارش، پیش بینی می شود که CAGR 3.3% را ثبت کند و تا پایان دوره آنالیز به 32.8 میلیارد دلار برسد. پس از تجزیه و تحلیل اولیه پیامدهای تجاری بیماری همه گیر و بحران اقتصادی ناشی از آن، رشد بخش دی اتیلن گلیکول (DEG) به CAGR اصلاح شده 2.2 درصدی برای دوره 7 ساله آینده بازنگری می شود. بنابراین فروش اتیلن گلیکول مورد توجه می باشد.

بازار ایالات متحده 8.3 میلیارد دلار تخمین زده می شود، در حالی که رشد چین 5.8٪ CAGR پیش بینی می شود.

بازار اتیلن گلیکول در ایالات متحده در سال 2020 8.3 میلیارد دلار تخمین زده می شود. چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، پیش بینی می شود تا سال 2027 به اندازه بازار پیش بینی شده 7.8 میلیارد دلار آمریکا برسد که پس از CAGR 5.8٪ است. در دوره تحلیلی 2020 تا 2027. در میان دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه، ژاپن و کانادا هستند که هر کدام به ترتیب 0.8٪ و 2.3٪ در دوره 2020-2027 رشد خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود در اروپا، آلمان تقریباً 1.5٪ CAGR رشد کند. در نتیجه فروش اتیلن گلیکول بازار رو به رشدی را تجربه خواهد نمود.

بخش تری اتیلن گلیکول (TEG) برای ثبت 1.7٪ CAGR

در بخش جهانی تری اتیلن گلیکول (TEG)، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و اروپا 1.4 درصد CAGR برآورد شده برای این بخش را هدایت خواهند کرد. این بازارهای منطقه‌ای که مجموعاً اندازه بازار 1.1 میلیارد دلار آمریکا را در سال 2020 تشکیل می‌دهند، تا پایان دوره تحلیل به اندازه پیش‌بینی‌شده 1.3 میلیارد دلار آمریکا خواهند رسید. چین همچنان یکی از سریع ترین در حال رشد در این خوشه از بازارهای منطقه ای خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که با رهبری کشورهایی مانند استرالیا، هند و کره جنوبی، بازار آسیا-اقیانوسیه تا سال 2027 به 5.3 میلیارد دلار برسد، در حالی که آمریکای لاتین با 2.5٪ CAGR در طول دوره تحلیل توسعه خواهد یافت. فروش اتیلن گلیکول توسط این کشورها انجام می گردد. فروش اتیلن گلیکول از شرکت های معتبر تولیدکننده انجام می شود.

مشاهده تصویر منبع

انتخاب رقبا (مجموع 31 ویژه) –

Akzo Nobel NV
BASF SE
شرکت پتروشیمی چین (گروه سینوپک)
Clariant AG
DowDupont Inc.
شرکت اکسون موبیل
Formosa Plastics Corporation
Huntsman International LLC
اینئوس اکسید
شرکت نفت کویت
Lotte Chemical Corporation
LyondellBasell Industries NV
Reliance Industries Ltd.
شرکت رویال داچ شل
SABIC (شرکت صنایع پایه عربستان)
Ultrapar Participacoes S.A.

فروش اتیلن گلیکول در ظروف مخصوص حمل انجام می شود.
لطفا توجه داشته باشید: گزارش ها به عنوان مجوزهای تک کاربره تک سایت فروخته می شوند. زمان تحویل نسخه های چاپی بین 3 تا 5 روز کاری است، زیرا هر نسخه چاپی سفارشی برای سازمانی که آن را سفارش می دهد چاپ می شود. نسخه های الکترونیکی به 24 تا 48 ساعت نیاز دارند زیرا هر نسخه با کنترل های دیجیتال و واترمارک های سفارشی برای مشتری سفارشی می شود. ناشر از کنترل‌های دیجیتالی برای محافظت در برابر کپی استفاده می‌کند و چاپ به یک نسخه کامل محدود می‌شود تا در همان مکان استفاده شود.

قبل از انجام یک سفارش، مشتری باید سندی را امضا کند که شرایط خرید یک نشریه را از این ناشر شرح می دهد. فروش اتیلن گلیکول در اسرع وقت برای مشتریان انجام می گردد. ضمنا قبل از فروش اتیلن گلیکول الاعات کافی داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید