فروش سدیم هیدروکسید مایع

هیدروکسید سدیم
سدیم هیدروکسید چیست؟
همچنین به عنوان سود سوزآور، هیدروکسید سدیم شناخته می شود
هیدروکسید سدیم که به نام سود سوزآور نیز شناخته می شود، کاربردهای زیادی دارد. برای تمیز کردن موثر است، اغلب جزء اصلی پاک کننده های زهکشی و چربی زدایی فر است. هنگامی که در یک محلول (آلیزه) مخلوط می شود، همچنین بخش مهمی از صابون سازی فرآیند سرد است و با روغن های موجود برای انجام فرآیند صابون سازی واکنش می دهد. این یک ماده به شدت قلیایی است که پتانسیل خورندگی و ایجاد سوختگی شیمیایی را دارد و می‌تواند به شکل‌های جامد متعددی از جمله به صورت ورقه‌ای، کریستال یا تراشه یافت شود.

هیدروکسید سدیم همچنین در انواع محصولات دارویی و برای تولید پیل سوختی در صنعت انرژی استفاده می شود. در صنایع آب و غذا کاربردهای مختلفی دارد که به ترتیب به عنوان تصفیه آب و پخت می باشد. همچنین هیدروکسید سدیم مورد استفاده در صنعت نساجی و همچنین در تصفیه محصولات چوبی و کاغذی را خواهید یافت.

مشاهده تصویر منبع

فروش سدیم هیدروکسید مایع

فروش سدیم هیدروکسید مایع در سراسر جهان خواهان بسیاری دارد. فروش سدیم هیدروکسید مایع ارزشمند است. فروش سدیم هیدروکسید مایع در مقادیر مختلف انجام می شود. فروش سدیم هیدروکسید مایع توسط شرکت های بسیاری انجام می شود. فروش سدیم هیدروکسید مایع برای خریداران با بهترین امکانات انجام می شود.

 

سدیم هیدروکسید برای چه مواردی استفاده می شود؟
هیدروکسید سدیم یک عنصر کلیدی در صابون است
هیدروکسید سدیم یک عنصر کلیدی در صابون است
علاوه بر کاربردهای آن در تمیز کردن و صابون سازی، هیدروکسید سدیم در انواع محصولات دارویی و برای تولید پیل سوختی در صنعت انرژی نیز استفاده می شود. در صنایع آب و غذا کاربردهای مختلفی دارد که به ترتیب به عنوان تصفیه آب و پخت می باشد. همچنین هیدروکسید سدیم مورد استفاده در صنعت نساجی و همچنین در تصفیه محصولات چوبی و کاغذی را خواهید یافت.

خطرات هیدروکسید سدیم
هیدروکسید سدیم تعدادی اثرات حاد و مزمن بر سلامتی دارد که عمدتاً بر سیستم تنفسی و بین لایه ای (پوست، مو، ناخن و اندام های برون ریز) تأثیر می گذارد.

راه های اصلی قرار گرفتن در معرض هیدروکسید سدیم از طریق تماس با پوست و چشم است و قرار گرفتن در معرض غبار هیدروکسید سدیم از طریق استنشاق احتمالی وجود دارد. سطوح بالاتری از هیدروکسید سدیم در هوا در نزدیکی زمین یافت می شود، بنابراین این بدان معناست که کودکان به طور بالقوه بیشتر در معرض خطرات بالاتری نسبت به بزرگسالان هستند زیرا آنها به منبع بالاتر نزدیکتر هستند.

قرار گرفتن حاد در اثر تماس پوست با هیدروکسید سدیم می تواند منجر به قرمزی، سوزش، تاول و درد پوست شود که می تواند منجر به زخم دائمی شود. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که سوختگی ناشی از مواد شیمیایی ممکن است به تاخیر بیفتد. تماس حاد با هیدروکسید سدیم از طریق چشم می تواند منجر به تورم، درد، تاری دید و قرمزی چشم شود. همچنین می تواند باعث کوری دائمی شود. بلع هیدروکسید سدیم می تواند باعث تهوع، استفراغ، اسهال، گرفتگی معده و مرگ شود.

قرار گرفتن مزمن در معرض هیدروکسید سدیم برای چندین سیستم بدن سمی است. اگر در معرض مواد شیمیایی طولانی مدت باشید، ممکن است درماتیت، فرسایش دندان ها و تغییرات التهابی و زخمی در دهان رخ دهد. همچنین می تواند منجر به مشکلات تنفسی طولانی مدت شود و قرار گرفتن مکرر در معرض غلظت بالای گرد و غبار می تواند منجر به تغییر در عملکرد ریه شود. قرار گرفتن مزمن در معرض این ماده شیمیایی همچنین می تواند منجر به تجربه منظم ذات الریه برونش و تحریکات برونش همراه با سرفه شود.

ایمنی هیدروکسید سدیم و فروش سدیم هیدروکسید مایع
اگر هیدروکسید سدیم را بلعیده اید، فوراً با پزشک متخصص تماس بگیرید. القای استفراغ در فردی که هیدروکسید سدیم خورده است ضروری است، و اگر بیرون زد، او را در وضعیت بهبودی قرار دهید. اگر فرد هوشیار است (و علائم خواب آلودگی را نشان نمی دهد)، می توانید به او مقداری آب بدهید تا دهانش را بشویید. سپس به آنها اجازه داده می شود که به آرامی آن را بنوشند – و تا آنجا که می توانند راحت بنوشند.

اگر روی پوست خود هیدروکسید سدیم دارید، تمام لباس ها، کفش ها و لوازم جانبی آلوده را بردارید. تا زمانی که لباس به طور کامل تمیز و ضد عفونی نشده است، دوباره نپوشید. فوراً مناطق آسیب دیده را با آب فراوان بشویید. بلافاصله با پزشک تماس بگیرید.

آیا هیدروکسید سدیم در چشمان شما دیده می شود؟ آنها را (از جمله زیر پلک ها) با آب حداقل به مدت 15 دقیقه بشویید. برداشتن لنزهای تماسی فقط باید توسط افراد ماهر انجام شود. همچنین باید فوراً با یک متخصص پزشکی تماس بگیرید.

اگر کسی هیدروکسید سدیم استنشاق کرده است، او را از محل آلوده به نزدیکترین منبع هوای تازه ببرید و تنفس او را کنترل کنید. اگر پروتزهای دندانی دارند که می تواند راه هوایی را مسدود کند، مانند دندان مصنوعی، باید آنها را خارج کرد. آنها را گرم نگه دارید و اگر نفس نمی کشند و شما واجد شرایط هستید، می توانید CPR را با دریچه یک طرفه یا ماسک محافظ انجام دهید. فوراً با یک متخصص پزشکی تماس بگیرید.

فروش سدیم هیدروکسید مایع بسیار مورد نیاز مصرف کنندگان است.

ما فروش سدیم هیدروکسید مایع را برایتان به ارمغان آورده ایم.

فروش سدیم هیدروکسید مایع در مقادیر مختلف انجام می شود.

فروش سدیم هیدروکسید مایع را با روشهای ایمن بخواید.

دیدگاهتان را بنویسید