فروش گلیسیرین بهداشتی

گلیسیرین (رکتال)
نام ژنریک: گلیسیرین (رکتال) [GLISS-er-in]
نام های تجاری: Fleet Glycerin Suppositories Adult, Fleet Glycerin Suppositories Pediatric, Pedia-Lax Liquid, Sani-Supp, Osmoglyn, … نمایش همه 21 برند
اشکال دارویی: تنقیه رکتوم (شیرخوار). شیاف رکتوم (بزرگسالان، نوزادان، کودکان)
دسته دارویی: ملین ها

بررسی پزشکی توسط Drugs.com در 13 سپتامبر 2021. نوشته شده توسط Cerner Multum.

گلیسیرین رکتال چیست؟ فروش گلیسیرین بهداشتی
گلیسیرین رکتال به عنوان ملین استفاده می شود. این کار باعث می شود روده ها آب بیشتری را در خود نگه دارند که مدفوع را نرم می کند.

گلیسیرین رکتال برای درمان یبوست گاه به گاه یا برای پاکسازی روده قبل از معاینه رکتوم یا سایر روش های روده استفاده می شود.

گلیسیرین رکتال همچنین ممکن است برای اهدافی که در این راهنمای دارویی ذکر نشده است استفاده شود. فروش گلیسیرین بهداشتی بهترین گزینه است زیرا با فروش گلیسیرین بهداشتی مشتریان بهترین را دریافت می کنند. فروش گلیسیرین بهداشتی را با ما تجربه نمایید.

هشدارها
تمام دستورالعمل های روی برچسب و بسته داروی خود را دنبال کنید. به هر یک از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در مورد همه شرایط پزشکی، آلرژی ها و همه داروهایی که استفاده می کنید بگویید.

قبل از مصرف این دارو
اگر به گلیسیرین حساسیت دارید نباید از گلیسیرین استفاده کنید.

برای اطمینان از بی خطر بودن گلیسیرین رکتال برای شما، در صورت داشتن موارد زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

حالت تهوع، استفراغ یا درد معده؛

خونریزی از رکتوم؛

تغییر در عادات روده ای که 2 هفته یا بیشتر طول کشیده است.

کولیت اولسراتیو، مگاکولون سمی؛ یا

اگر بیش از 1 هفته از ملین دیگری استفاده کرده اید.

FDA رده C حاملگی. مشخص نیست که آیا گلیسیرین رکتال به جنین آسیب می رساند یا خیر. اگر باردار هستید از این دارو بدون نظر پزشک استفاده نکنید.

مشخص نیست که آیا گلیسیرین رکتال وارد شیر مادر می شود یا می تواند به نوزاد شیرده آسیب برساند. اگر به نوزادی شیر می دهید بدون نظر پزشک از این دارو استفاده نکنید.

هنگام استفاده از این دارو در هر کودکی، فقط از فرم هایی استفاده کنید که مخصوص کودکان ساخته شده است. برخی از مارک های گلیسیرین رکتال نباید در کودکان استفاده شود.

از گلیسیرین رکتال در کودک زیر 2 سال بدون نظر پزشک استفاده نکنید.

چگونه باید از گلیسیرین رکتال استفاده کنم؟
دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا طبق تجویز پزشک استفاده کنید. در مقادیر بزرگتر یا کمتر یا بیشتر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از یک ملین ممکن است باعث آسیب به اعصاب، ماهیچه ها یا بافت های روده شود.

شیاف رکتال را از طریق دهان مصرف نکنید. این فقط برای استفاده در راست روده شما است.

دست های خود را قبل و بعد از استفاده از انما یا شیاف رکتوم بشویید.

این دارو همراه با دستورالعمل های بیمار برای استفاده ایمن و موثر ارائه می شود. این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید. اگر سوالی دارید از پزشک یا داروساز خود بپرسید.

فروش گلیسیرین بهداشتی موجب رعایت ایمنی می گردد و فروش گلیسیرین بهداشتی در ظروف ایمن انجام می شود. فروش گلیسیرین بهداشتی و خرید آن را در سراسر کشور انجام می دهیم.

برای استفاده از شیاف:

قبل از قرار دادن شیاف، لفاف را بردارید. از دست زدن به مدت طولانی شیاف خودداری کنید وگرنه در دستان شما ذوب می شود.

برای قرار دادن شیاف از انگشت خود یا اپلیکاتور ارائه شده استفاده کنید.

به پهلوی چپ دراز بکشید و ساق پا را صاف و بالای پای خود را خم کنید. نوک شیاف نوک تیز را به آرامی ابتدا در رکتوم خود قرار دهید، حدود 1/2 اینچ برای کودک یا 1 اینچ برای بزرگسالان.

برای بهترین نتیجه، چند دقیقه دراز بکشید. شیاف به سرعت ذوب می شود و هنگام نگه داشتن آن احساس ناراحتی کمی داشته باشید یا اصلاً احساس ناراحتی نکنید.

برای همین فروش گلیسیرین بهداشتی اهمیت بالایی دارد.

برای استفاده از تنقیه:

قبل از قرار دادن نوک تنقیه، سپر محافظ را بردارید.

به پهلوی چپ دراز بکشید و ساق پا را صاف و بالای پای خود را خم کنید. اگر این دارو را به کودک دادید، از کودک بخواهید روی زمین زانو بزند و سپس قفسه سینه را به سمت جلو پایین بیاورید تا جایی که کنار صورت کودک روی زمین قرار گیرد.

نوک اپلیکاتور یا سرنگ لامپ را به آرامی وارد رکتوم کنید و آن را به سمت ناف خود (دکمه شکم) بگیرید. اپلیکاتور را به داخل راست روده فشار ندهید یا ممکن است آسیبی ایجاد شود.

بطری یا لامپ را به آرامی فشار دهید تا تقریباً خالی شود.

مشاهده تصویر منبع

برای بهترین نتیجه پس از استفاده از گلیسیرین رکتال، دراز بکشید تا زمانی که میل به اجابت مزاج را احساس کنید. این دارو باید ظرف 15 تا 60 دقیقه پس از استفاده از شیاف اجابت مزاج ایجاد کند.

از گلیسیرین رکتال بیش از یک بار در یک دوره 24 ساعته استفاده نکنید.

فروش گلیسیرین بهداشتی را با ایمنی صحیح انجام دهید.

اگر این دارو در عرض 1 ساعت پس از مصرف باعث اجابت مزاج نشد، با پزشک خود تماس بگیرید.

تنقیه رکتوم را در دمای اتاق به دور از رطوبت و گرما نگهداری کنید. در صورت عدم استفاده، بطری را محکم بسته نگه دارید.

شیاف های رکتوم را در دمای اتاق خنک و به دور از رطوبت و گرما نگهداری کنید. برخی از شیاف ها را می توان در یخچال نگهداری کرد. برچسب داروی خود را بررسی کنید تا از نحوه نگهداری دارو مطمئن شوید.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟
از آنجایی که گلیسیرین معمولاً فقط یک بار در صورت نیاز تجویز می شود، شما در برنامه دوز قرار نخواهید داشت. از گلیسیرین رکتال بیش از یک بار در یک دوره 24 ساعته استفاده نکنید.

اگر بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟
انتظار نمی رود مصرف بیش از حد گلیسیرین رکتال خطرناک باشد. اگر کسی به‌طور تصادفی دارو را بلعیده است، به دنبال مراقبت‌های پزشکی اورژانسی باشید یا با تلفن Poison Help به شماره 1-800-222-1222 تماس بگیرید.

هنگام استفاده از گلیسیرین رکتال از چه چیزهایی باید اجتناب کنم؟
از مصرف سایر ملین ها در ترکیب با گلیسیرین رکتال خودداری کنید مگر اینکه پزشکتان گفته باشدهمچنین.

منبع

https://www.drugs.com/mtm/glycerin-rectal.html

دیدگاهتان را بنویسید