قیمت اسید اسکوربیک صنعتی

اسید اسکوربیک
اسید اسکوربیک یک ویتامین خاص است که در غذاهای مختلف یافت می شود و به عنوان مکمل غذایی فروخته می شود. بیشتر از اسکوربوت پیشگیری و درمان می کند. اسید اسکوربیک یک ماده مغذی مهم است که در ترمیم بافت و در نتیجه تولید آنزیمی انتقال دهنده های عصبی خاص نقش دارد.

اسید اسکوربیک به عملکرد چندین آنزیم کمک می کند و برای عملکرد سیستم حیاتی است. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. فرمول آن \(C_{6}H_{8}O_{6}\) و جرم مولی \(176.124 g.mol^{-1}\) است. اسید اسکوربیک معمولاً به خوبی تحمل می شود. دوزهای زیاد گاهی اوقات باعث ناراحتی گوارشی، سردرد، مشکلات خواب و برافروختگی پوست می شود. دوزهای معمولی در دوران بارداری بی خطر هستند.

مشاهده تصویر منبع

اسید اسکوربیک
اسید اسکوربیک

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی با انواع دیگر آن کمی متفاوت است. قیمت اسید اسکوربیک صنعتی بسیار متغیر است زیرا قیمت اسید اسکوربیک صنعتی به روش تولید آن بستگی دارد.

اسید اسکوربیک یا ویتامین C چیست؟
اسید اسکوربیک یا ویتامین C یک ماده مغذی مهم در حیوانات و انسان است. نمک های آسکوربات مانند آسکوربات سدیم و آسکوربات کلسیم به عنوان مکمل های غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. آسکوربات و ویتامین C هر دو به طور طبیعی در بدن وجود دارند، زیرا این اشکال مطابق با pH هستند. حالت های اکسید شده مولکول هایی مانند دهیدروآسکوربیک اسید توسط عوامل کاهنده به ویتامین C تبدیل می شوند.

ویتامین C به عنوان یک کوفاکتور در بسیاری از واکنش‌های آنزیمی در حیوانات (از جمله انسان) عمل می‌کند که واسطه گسترش عملکردهای بیولوژیکی ضروری از جمله بهبود زخم و سنتز کلاژن است.

کمبود اسید اسکوربیک یا ویتامین C
اسکوربوت یک بیماری یا بیماری ناشی از کمبود اسید اسکوربیک یا ویتامین C است. بدون این ویتامین، کلاژنی که بدن تشکیل می‌دهد برای انجام عملکرد خود بسیار ناپایدار است و تعدادی دیگر از آنزیم‌ها در بدن حتی عمل نمی‌کنند. به درستی. در بیماری اسکوربوت، لکه‌ها و خونریزی‌های زیادی در زیر پوست، لثه‌های اسفنجی، رشد موی «چشم‌پوش» و بهبود ضعیف زخم‌ها مشاهده می‌شود. ضایعات پوستی بیشتر روی ران ها و پاها دیده می شود و فرد مبتلا به این بیماری رنگ پریده به نظر می رسد، احساس افسردگی می کند و تا حدی بی حرکت است.

در موارد پیشرفته درمان نشده اسکوربوت، زخم های باز و چرکی، از دست دادن دندان ها، ناهنجاری های استخوانی و در نهایت مرگ وجود دارد. سطح سرمی ویتامین C در سطوح > 65 میکرومول در لیتر اشباع در نظر گرفته می شود در حالی که سطوح کافی به صورت ≥ 50 میکرومول در لیتر تعریف می شود. هیپوویتامینوز زمانی رخ می دهد که ویتامین C ≤ 23 میکرومول در لیتر و کمبود آن در ≤ 11.4 میکرومول در لیتر رخ می دهد.

تاریخ
جان وودال، جراح اولیه شرکت مجمع الجزایر مالایی بریتانیا، در کتاب خود در سال 1617 با نام «همسر جراح» استفاده پیشگیرانه و درمانی از آب میوه را توصیه کرد. در زمان های قدیم اسکوربوت برای کشتن ملوانان در سفرهای طولانی دریایی استفاده می شد. از سال 1796 نیروی دریایی بریتانیا آب میوه را به عنوان موضوع استاندارد مورد استفاده قرار داد.

در سال 1845، به‌جای آن به کشتی‌های هند غربی آبمیوه داده شد و در سال 1860 آب میوه در سراسر نیروی دریایی سلطنتی مورد استفاده قرار گرفت. نام آنتی اسکوربوتیک در قرن هجدهم و نوزدهم برای غذاهایی که برای جلوگیری از اسکوربوت شناخته شده بودند، اختصاص شد. برخی از این میوه ها لیمو، لیموترش، پرتقال، کلم ترش، کلم، مالت و سوپ قابل حمل هستند.

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی را بسیار راحت می توانید با یک تماس بفهمید. قیمت اسید اسکوربیک صنعتی را کارشناسان فروش به شما اطلاع می دهند. برای آگاهی از قیمت اسید اسکوربیک صنعتی به شرکت و یا سایت ما مراجعه کنید.

کشف
کشف ویتامین C در سال 1912 اتفاق افتاد، در سال 1928 جدا شد و در سال 1933 سنتز شد و آن را به ویتامین اولیه ای تبدیل کرد که باید سنتز شود. مدت کوتاهی پس از آن، رایششتاین در سنتز ویتامین به صورت انبوه موفق شد، این فرآیند به نام فرآیند رایششتاین شناخته شد. این امر تولید انبوه ارزان ویتامین C را ممکن کرد.

در سال 1934 Hoffmann-La Roche علامت تجاری ویتامین C مصنوعی را تحت نام Redoxon قرار داد و شروع به استفاده از آن به عنوان یک مکمل غذایی کرد. در سال 1912، فانک، بیوشیمیدان لهستانی، مفهوم ویتامین ها را مطرح کرد. ایروین استون، بیوشیمیدان آمریکایی، اولین فردی است که از ویتامین C به دلیل خواص نگهدارنده مواد غذایی آن بهره برد. او بعداً این ایده را خرید که انسان ها دارای نوعی جهش یافته از ژن کد کننده ال-گولونولاکتون اکسیداز هستند.

بر اساس مطالعه انجام شده در سال 2008، محققان دانشگاه مونپلیه دریافتند که در انسان و دیگر پستانداران، گلبول های قرمز خون مکانیسمی را برای استفاده موثرتر از ویتامین C موجود در بدن ایجاد کرده اند. این کار با بازیافت اسید L-dehydroascorbic (DHA) اکسید شده به ویتامین C برای استفاده مجدد توسط بدن انجام می شود.

فارماکولوژی
فارماکودینامیک
ویتامین C، به طور خاص، در نوعی آسکوربات – عملکردهای فیزیولوژیکی متعددی را در بدن فیزیکی انجام می دهد و به عنوان یک سوبسترا یا کوفاکتور آنزیمی و یک دهنده الکترون عمل می کند. این عملکردها شامل سنتز کلاژن، کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی می باشد. سنتز و کاتابولیسم تیروزین؛ و بنابراین متابولیسم میکروزوم. در طول بیوسنتز، آسکوربات به عنوان یک کاهنده عمل می کند، الکترون اهدا می کند و از اکسیداسیون جلوگیری می کند تا اتم های آهن و مس در حالت احیا شده باقی بماند.

فارماکوکینتیک
جذب – تقریباً 70 تا 90 درصد ویتامین C با مصرف متوسط ​​30 تا 180 میلی گرم در روز جذب می شود. با این حال، در دوزهای بالای 1000 میلی گرم در روز، جذب به نصف کاهش می یابد. ویتامین C هم از طریق انتقال و هم از طریق انتشار مستقیم در بدن جذب می شود.

دفع – دفع اغلب به صورت ویتامین C از طریق ادرار است. که در

در انسان، در زمان مصرف کم رژیم غذایی، ویتامین C به جای دفع مجدد توسط کلیه ها جذب می شود. فقط غلظت پلاسمایی 1.4 میلی گرم در دسی لیتر یا بیشتر است، جذب مجدد کاهش می یابد و بنابراین مقدار اضافی آزادانه به ادرار می رود. این فرآیند نجات شروع کمبود را به تاخیر می اندازد.

حمل و نقل – به نظر می رسد SVCT ها سیستم غالب برای انتقال ویتامین C در بدن هستند، استثنای قابل توجه گلبول های قرمز است که پروتئین های SVCT را در طول بلوغ از دست می دهند.

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی

قیمت اسید اسکوربیک صنعتی با یک کلیک بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید