قیمت کربنات سدیم سمنان

سدیم بیکربنات
بازبینی شده در 6/11/2021
ویتامین ها، گیاهان، مکمل های غذایی A-Z بی کربنات لیستسدیم
نامهای دیگر):
جوش شیرین، بی کربنات سودا، جوش شیرین، جوش شیرین، سدیم هیدروژن کربنات.

نمای کلی استفاده از عوارض جانبی اقدامات احتیاطی فعل و انفعالات دوز

قیمت کربنات سدیم سمنان و سایر شهرها را دریافت نمایید. قیمت کربنات سدیم سمنان نیز مورد خرید کاربران است و مورد توجه می باشد.
بررسی اجمالی
بی کربنات سدیم نمکی است که در آب تجزیه شده و سدیم و بی کربنات می شود. این تجزیه یک محلول را قلیایی می کند، به این معنی که می تواند اسید را خنثی کند. به همین دلیل، بی کربنات سدیم اغلب برای درمان شرایط ناشی از اسیدیته بالا در بدن مانند سوزش سر دل استفاده می شود.

افراد بی کربنات سدیم را برای پاکسازی روده، عملکرد ضعیف کلیه، سوء هاضمه، عملکرد ورزشی، پتاسیم بالا در خون، احیای نوزادان، زخم معده و سنگ های ادراری از طریق دهان مصرف می کنند.

افراد بی کربنات سدیم را برای سوختگی های شیمیایی، پلاک های دندانی، حذف جرم گوش، اگزما، نیش یا نیش حشرات، ناباروری، التهاب در غشاهای مخاطی دستگاه گوارش، بلوط سمی و پیچک سمی، خارش پوست (خارش) و پوسته پوسته شدن به پوست می زنند. ، خارش پوست (پسوریازیس).

بی کربنات سدیم به صورت داخل وریدی (به صورت IV) برای احیای قلب، عملکرد ضعیف کلیه، مسمومیت با کوکائین، برای جلوگیری از آسیب کلیه ناشی از رنگ های مورد استفاده در برخی از معاینات اشعه ایکس، مسمومیت با برخی از داروهای آلرژی، احیای نوزادان، مسمومیت با آفت کش ها، پیشگیری از شیمی درمانی تزریق می شود. عوارض جانبی، تجزیه عضلات، و تجمع مایع در ریه ها ناشی از یک ماده شیمیایی خاص.

مردم همچنین از بی کربنات سدیم یا جوش شیرین به عنوان یک ماده در پخت استفاده می کنند.

قیمت کربنات سدیم سمنان برای خریداران ایرانی بسیار مناسب است زیرا کارخانه تولیدکننده آن قیمت کربنات سدیم سمنان را تعیین می نماید. پس از تعیین قیمت کربنات سدیم سمنان می توانید با یک تماس با ما آن را خریداری نمایید.

چگونه کار می کند؟قیمت کربنات سدیم سمنان
بی کربنات سدیم نمکی است که در مایعات از جمله خون و ادرار تجزیه می شود و سدیم و بی کربنات می شود. این تجزیه مایع را قلیایی می کند، به این معنی که می تواند اسید را خنثی کند. این توانایی خنثی کردن اسید به درمان شرایط مربوط به اسیدیته بالا در مایعات بدن، مانند سوء هاضمه، که به دلیل اسید زیاد در معده ایجاد می شود، کمک می کند.

قیمت کربنات سدیم سمنان را از شرکت ما بخواهید.
پرسش
در کنار فلفل قرمز، بیشترین ویتامین C را می توانید از ________________ دریافت کنید.
پاسخ را ببینید
موارد استفاده و اثربخشی
احتمالا برای…
برای جلوگیری از آسیب کلیه ناشی از رنگ های مورد استفاده در برخی از معاینات اشعه ایکس. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق بی کربنات سدیم به صورت داخل وریدی (به صورت IV) قبل از آنژیوگرافی قلب، آزمایشی که از رنگ برای نشان دادن داخل رگ ها استفاده می کند، می تواند خطر آسیب کلیه را کاهش دهد. با این حال، همه مطالعات سازگار نیستند.
عملکرد ورزش. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف خوراکی بی کربنات سدیم 1-2 ساعت قبل از ورزش کوتاه‌مدت و با شدت بالا، باعث بهبود قدرت در حین ورزش در مردان تمرین‌شده می‌شود. تحقیقات دیگر نشان می دهد که مصرف بی کربنات سدیم به صورت خوراکی یا داخل وریدی (به صورت IV) تا 3 ساعت قبل از ورزش کوتاه مدت و با شدت بالا عملکرد را بهبود می بخشد. با این حال، به نظر نمی رسد که مصرف بی کربنات سدیم عملکرد را در زنان یا غیرورزشکاران بهبود بخشد. همچنین، به نظر نمی رسد که در طول تمریناتی که بیش از 10 دقیقه طول می کشد، عملکرد را بهبود بخشد.
شواهد کافی برای رتبه بندی اثربخشی برای…
بیماری مزمن کلیوی. برخی شواهد نشان می دهد که مصرف خوراکی بی کربنات سدیم سه بار در روز به مدت 12 ماه وضعیت تغذیه را بهبود می بخشد و مدت زمان بستری شدن در بیمارستان را در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کاهش می دهد. با این حال، شواهد دیگر نشان می دهد که افزایش مقدار بی کربنات سدیم که در دیالیز نسخه ای استاندارد استفاده می شود، برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی سودی ندارد.
پلاک دندان. مسواک زدن روزانه با خمیر دندان حاوی بی کربنات سدیم به مدت حداکثر 4 هفته ممکن است پلاک را بهتر از استفاده از خمیر دندان بدون بی کربنات سدیم از بین ببرد، به خصوص در مناطقی از دهان که دسترسی به آن با مسواک سخت است. با این حال، تحقیقات محدود است. مشخص نیست که خمیردندان های حاوی بی کربنات سدیم در صورت استفاده طولانی مدت موثرتر هستند.
جرم گوش تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از قطره بی کربنات سدیم دو بار در روز به مدت 5 روز قبل از تمیز کردن گوش، بهتر از عدم درمان به تمیز کردن گوش کمک می کند. با این حال، بی کربنات سدیم ممکن است حذف جرم گوش را دشوارتر از سایر محصولات نرم کننده جرم گوش کند.
احیای نوزادان. تحقیقات اولیه نشان می دهد که تزریق بی کربنات سدیم به صورت داخل وریدی (به صورت IV) به مدت 3-5 دقیقه در 5 دقیقه زندگی، بقا را بهبود نمی بخشد یا خطر آسیب مغزی را در نوزادانی که قادر به تنفس نیستند کاهش نمی دهد.
پاکسازی روده.

این عوامل بر ارزش و قیمت کربنات سدیم سمنان تاثیر گذاشته است. ما قیمت کربنات سدیم سمنان را به شما اطلاع می دهیم.
سوختگی های شیمیایی
اگزما.
سطح بالای پتاسیم در خون.
سوء هاضمه
ناباروری.
التهاب در غشاهای مخاطی پوشاننده دستگاه گوارش.
نیش یا نیش حشرات.
خارش پوست (خارش).
بلوط سمی و پیچک سمی.
پوسته پوسته شدن و خارش پوست (پسوریازیس).
زخم معده.
سنگ های ادراری.
شرایط دیگر.
شواهد بیشتری برای ارزیابی بی کربنات سدیم برای این موارد مورد نیاز است.
پایگاه داده جامع داروهای طبیعی اثربخشی را بر اساس شواهد علمی بر اساس مقیاس زیر رتبه‌بندی می‌کند: مؤثر، احتمالاً مؤثر، احتمالاً مؤثر، احتمالاً بی‌اثر، احتمالاً ناکارآمد، و شواهد ناکافی برای رتبه‌بندی (شرح تفصیلی هر یک از رتبه‌بندی‌ها).

مشاهده تصویر منبع

اثرات جانبی
بی کربنات سدیم L است

IKELY SAFE در صورت مصرف خوراکی مناسب در کوتاه مدت و استفاده داخل وریدی (IV) و به طور مناسب با نظارت پزشکی مناسب. محصولات ضد اسید بدون نسخه حاوی بی کربنات سدیم توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ایمن و موثر در نظر گرفته می شوند. FDA حداکثر دوز روزانه 200 mEq سدیم و 200 mEq بی کربنات را در افراد تا 60 سال و حداکثر دوز روزانه 100 mEq سدیم و 100 mEq بی کربنات را در افراد بالای 60 سال تا 2 هفته پیشنهاد می کند.

مصرف بی کربنات سدیم از راه خوراکی در دوزهای بالا احتمالاً ناامن است. عوارضی از جمله پارگی معده و تغییرات جدی در سطح الکترولیت ها به دنبال استفاده طولانی مدت یا بیش از حد از بی کربنات سدیم گزارش شده است.

اطلاعات کافی برای دانستن اینکه آیا بی کربنات سدیم هنگام استفاده روی پوست بی خطر است یا خیر وجود ندارد.

منبع

https://www.rxlist.com/sodium_bicarbonate/supplements.htm

دیدگاهتان را بنویسید