فروش اسید اگزالیک در شیراز

کاتالیزور برای تولید دی استر اسید اگزالیک و روش تولید دی استر اسید اگزالیک با استفاده از کاتالیزور
خلاصه
ارائه شده یک کاتالیزور (کاتالیزور برای تولید دی استر اسید اگزالیک) است که دارای فعالیت کاتالیزوری بالا در روشی برای تولید دی استر اسید اگزالیک با ایجاد واکنش مونواکسید کربن و استر اسید نیتروژن با یکدیگر است. کاتالیزوری برای تولید دی استر اسید اگزالیک که باعث واکنش مونواکسید کربن و استر اسید نیتروژن با یکدیگر می شود. کاتالیزور برای تولید دی استر اسید اگزالیک با داشتن پشتیبان حامل فلز گروه پلاتین یا ترکیبی از آن و طلا یا ترکیبی از آن به دست می آید و نسبت فراوانی فلز گروه پلاتین به طلا از 100:1 تا 100 است. : 100.
طبقه بندی ها
C07C67/36 تهیه استرهای کربوکسیلیک اسید با واکنش با مونوکسید کربن یا فرمت ها
مشاهده 2 طبقه بندی دیگر
CN103415340A
چین

دانلود PDF Find Prior Art Similar
زبانهای دیگرChinese Inventor山本祥史堀池诚Current Assignee Ube Corp
برنامه های کاربردی در سراسر جهان
2012 CN CN JP WO
رویدادهای برنامه CN2012800124499A
11/03/2011
اولویت JP2011054614
11/03/2011
اولویت JP2011-054614
09/03/2012
درخواست ثبت شده توسط Ube Industries Ltd
09/03/2012
اولویت PCT/JP2012/056056
27-11-2013
انتشار CN103415340A
وضعیت
در انتظار

فروش اسید اگزالیک در شیراز

فروش اسید اگزالیک در شیراز برای اهالی این شهر

فروش اسید اگزالیک در شیراز در کوتاهترین زمان

فروش اسید اگزالیک در شیراز در حجم دلخواه مشتری

نقل‌قول‌های InfoPatent (9) رویدادهای حقوقی اسناد مشابه اولویت و برنامه‌های مرتبط پیوندهای خارجیEspacenetGlobal DossierDiscuss
شرح
کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید و استفاده از روش ساخت دی استر اگزالات این کاتالیزور
زمینه فنی
اختراع حاضر مربوط به روش ساخت کاتالیزور (کاتالیست دی استر اگزالات برای تولید) دی استر اگزالات است که برای واکنش مونوکسید کربن با نیتریت ها و با استفاده از دی استر اگزالات این کاتالیزور استفاده می شود. دی استر اگزالات برای مثال اسید اگزالیک است اگزامیدها، اسیدهای اتانول، مواد رنگزا و ترکیب مفید مواد پزشکی.
تکنولوژی پس زمینه
در گذشته، به عنوان کاتالیزور دی استر اگزالات برای تولید، روش (به عنوان مثال، با استناد به اسناد ثبت اختراع 1 تا 6) استفاده های مختلف از کاتالیزورهای سری فلزی گروه پلاتین برای مثال پیشنهاد می شد. علاوه بر این، فلز از پالادیوم انتخاب می شد. رودیوم، ایریدیوم، پلاتین و طلا، کاتالیزور مخلوط (به عنوان مثال، با اشاره به اسناد ثبت اختراع 7) تشکیل شده با کاتالیزورهای کمکی مانند آهن یا مس نیز پیشنهاد شد.
سند هنر پیشین
اسناد ثبت اختراع
اسناد ثبت اختراع 1: انتشارات کوکای ژاپنی شو 54-81211 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 2: نشریه ژاپنی کوکای شو 54-100312 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 3: انتشارات کوکای ژاپنی شو 57-42654 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 4: انتشارات کوکای ژاپنی شو 57-122042 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 5: نشریه ژاپنی کوکای شو 58-126836 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 6: انتشارات کوکای ژاپنی شو 59-80630 بیانیه
اسناد ثبت اختراع 7: نشریه ژاپنی کوکای شو 55-22666 بیانیه
خلاصه اختراع
اختراع مشکل برای حل شدن
اما، در توضیح هر یک از کاتالیزورها، از نقطه نظر فعالیت کاتالیزوری در مصارف صنعتی، در نظر بگیرید که هنوز دارای آزادی عمل است، مایلید کاتالیزوری با فعالیت کاتالیزوری بالاتر پیشنهاد دهید.
علاوه بر این، با توجه به تفاوت کاتالیزور، گاهی اوقات با تجزیه به عنوان نیتریت های مواد خام همراه می شود، در نتیجه این مشکل ایجاد می شود که نمی تواند به طور موثر از مواد خام استفاده کند یا به عنوان کلاس استری آنالیت نیتریت ها تولید کند و به دلیل نفوذ مخفیانه مشکل این است که جدایی که محصول هدف را می سازد متفرقه می شود.
مشکل این اختراع این است که نوعی کاتالیزور (کاتالیزور دی استر اگزالات برای تولید) با فعالیت کاتالیزوری بالا ارائه می شود که در ساخت روش دی استر اگزالات می تواند از تجزیه نیتریت های ماده خام مونوکسید کربن با نیتریت ها جلوگیری کند. با دی استر اگزالات با عملکرد بالا بدست می آید.
مشکل اختراع حاضر نیز این است که روش ساخت دی استر اگزالاتی که از این کاتالیزور استفاده شده است ارائه شده است.
ابزار مقابله با مشکلات
مشکل اختراع حاضر می تواند از کاتالیزور دی استر اگزالات زیر برای تولید برای حل استفاده کند، این کاتالیزور برای تولید است که دی استر اگزالات را می سازد که مونوکسید کربن با نیتریت ها در حامل، فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن و طلا یا ترکیب آن واکنش نشان می دهد. و فلز گروه پلاتین 100:1 تا 100:100 با نسبت وجود طلایی است.
اثر اختراع
با توجه به اختراع حاضر، می توان برای کاتالیزور ارائه داد که دی استر اگزالات را با عملکرد بالا و انتخابی بالا به دست آورد.
تجسم خاص
(کاتالیزور دی استر اگزالات برای تولید)
کاتالیزوری که کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید این اختراع به صورت زیر بیان می شود، یعنی:
(1) توسط فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن،
(2) طلا یا ترکیب آن
(3) پشتیبانی در حامل،
(4) و فلز گروه پلاتین با وجود طلایی بیش از 100:1 تا 100:100.
در اینجا، چیزی که کاتالیزور در حامل نامیده می شود، نه تنها شامل فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن است، طلا یا ترکیب آن در کنار کاتالیزور در 1 حامل پشتیبانی می شود، کاتالیزوری که همچنین شامل کاتالیزور گروه پلاتین می شود. فلز یا ترکیب آن در حامل، از طلا یا ترکیب آن در حامل به طور فیزیکی مخلوط می شود و به طوری که فلز گروه پلاتین با وجود طلایی از کاتالیزور مخلوط آماده سازی برای حالت 100:1 تا 100:100 است.
(1) فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن
همانطور که توضیح داده شد فلز گروه پلاتین، مانند شمارش پالادیوم، پلاتین، ایریدیوم، روتنیم، رودیوم و غیره، ترجیحاً پالادیوم باشد. یدید پالادیوم، کلرید پلاتین، کلرید رادیوم، کلرید ایریدیوم، کلرید روتنیک؛ نمک اسید معدنی مانند نیترات پالادیوم، سولفات پالادیوم. آسیلات ها مانند اسید اگزالیک پالادیوم، کلرید اسید، تری فلوئورواستات پالادیوم. سولفونات‌هایی مانند پالادیوم TFMS و غیره، هر چند ترجیحاً از آسیلات استفاده شود، ترجیحاً از کلرید اسید استفاده شود.
(2) طلا یا ترکیب آن
به عنوان مثال طلا یا ترکیب آن را می توان طلا را برشمرد. هالید طلایی مانند کلراورید (I)، کلرائورید (III)، برمید طلا (III). هالوژناسیون اسید اوریک مانند اسید تترا کلرائوریک، اسید تترابروم اوریک. اورات هالوژناسیون مانند تتراکلرو سدیم اورات. کلر (تری متیل فسفین) طلا، کلر (تری اتیل فسفین) طلا، کلر (تری فنیل فسفین) طلا، کلر (سه (پی-تری فلورومتیل فنیل) فسفین) طلا، (پیریدین) تری کلرید طلا، دی کلرو (دیفنیل فسفین) (دیفنیل فسفین) طلا گروه های ترت بوتیل) (زنیل مجاور) فسفین) طلا، [ سه (تری فنیل فسفین طلا) اکسیژن، استر اسید بوریک تترا فلوئورو (Ph 3PAu) 3O ~ BF 4)، کلرودی متیل آئوروسولفو و غیره ترجیحاً از هالیک اسید استفاده شود. ترجیحاً از اسید اوریک کلر استفاده کنید. و هر دو می توانند بدون آب باشند و همچنین می توانند حاوی هیدرات باشند.
(3) حامل و پشتیبانی
به عنوان حامل در اختراع حاضر، به طور خاص محدود نشوید، مانند شمارش سیلیس، اکسید آلومینیوم (مانند آلفا آلومینا، بتا آلومینا، گاما آلومینا و غیره)، کربوراندوم، دیاتومیت، کربن فعال، سنگ شناور، زئولیت، بدنه مزوپور، خاک رس و غیره، اما ترجیحاً از هر حامل به عنوان جزء اصلی با آلفا آلومینا، گاما آلومینا، سیلیس، کربن فعال، کربن، ترجیحاً با حامل آلفا آلومینا به عنوان جزء اصلی استفاده شود.
توصیف آنچه که “اکسید آلومینیوم جزء اصلی است” نامیده می شود، بخشی از حامل نیز می تواند با جابجایی ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم باشد. بیشتر از محتوای اکسید آلومینیوم اکسید آلومینیوم در حامل جزء اصلی برداشت ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد کیفیت، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت. و هر یک از حامل ها به عنوان جزء اصلی سیلیس، کربن فعال، کربن فعال است. گرفتن نیز محتوای یکسان است.
علاوه بر این، آنچه به نام “آلفا آلومینا جزء اصلی است” نامیده می شود، فراتر از آلفا آلومینا، همچنین می تواند حاوی مقداری بتا آلومینا، گاما آلومینا، اکسید آلومینیوم غیر کریستالی و غیره باشد. سایر اکسید آلومینیوم شکل یا ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم. بیشتر از محتوای آلفا آلومینا در حامل ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت است.
از سوی دیگر، آنچه به نام “گاما آلومینا جزء اصلی است” نامیده می شود، فراتر از گاما آلومینا، همچنین می تواند حاوی مقداری آلفا آلومینا، بتا آلومینا، اکسید آلومینیوم غیر کریستالی و غیره باشد. سایر اکسیدهای آلومینیوم شکل یا ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم. بیشتر از محتوای گاما آلومینا در حامل ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد کیفیت، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت است. .
هر یک از حامل ها به عنوان جزء اصلی آلفا آلومینا، گاما آلومینا، سیلیس، کربن فعال، کربن اکتیو برای مثال می تواند حاوی اکسید فلز قلیایی یا فلز قلیایی خاکی یا اکسید فلز واسطه باشد. محتوا برای آنها نیست. به ویژه محدود است، و محتوای اکسید فلز قلیایی یا فلز قلیایی خاکی تبدیل می شود و ترجیحاً کیفیت 0 تا 5 درصد، ترجیحاً 0.01 تا 4 درصد در اکسید است. علاوه بر این، محتوای اکسید فلز واسطه تبدیل و ترجیحاً کیفیت 0 تا 5 درصد، ترجیحاً 0.01 تا 3 درصد کیفیت در اکسید است.
قطر ذرات برای مواد پشتیبان مانند پودر آلومینا متصل شده یا پودرهای آلفا آلومینا محدود نیست و اندازه ذرات اولیه آن ترجیحاً 0.01 تا 100 میکرومتر، ترجیحاً 0.1 تا 20 میکرومتر و ترجیحاً 0.5 تا 10 میکرومتر است. به خصوص ترجیحاً 1 تا 5 میکرو متر باشد1 تا 100:100.
در اینجا، چیزی که کاتالیزور در حامل نامیده می شود، نه تنها شامل فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن است، طلا یا ترکیب آن در کنار کاتالیزور در 1 حامل پشتیبانی می شود، کاتالیزوری که همچنین شامل کاتالیزور گروه پلاتین می شود. فلز یا ترکیب آن در حامل، از طلا یا ترکیب آن در حامل به طور فیزیکی مخلوط می شود و به طوری که فلز گروه پلاتین با وجود طلایی از کاتالیزور مخلوط آماده سازی برای حالت 100:1 تا 100:100 است.

فروش اسید اگزالیک در شیراز همراه با کارشناسان ما و خرید اسید اگزالیک در شیراز

مشاهده تصویر منبع
(1) فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن
همانطور که توضیح داده شد فلز گروه پلاتین، مانند شمارش پالادیوم، پلاتین، ایریدیوم، روتنیم، رودیوم و غیره، ترجیحاً پالادیوم باشد. یدید پالادیوم، کلرید پلاتین، کلرید رادیوم، کلرید ایریدیوم، کلرید روتنیک؛ نمک اسید معدنی مانند نیترات پالادیوم، سولفات پالادیوم. آسیلات ها مانند اسید اگزالیک پالادیوم، کلرید اسید، تری فلوئورواستات پالادیوم. سولفونات‌هایی مانند پالادیوم TFMS و غیره، هر چند ترجیحاً از آسیلات استفاده شود، ترجیحاً از کلرید اسید استفاده شود.
(2) طلا یا ترکیب آن
به عنوان مثال طلا یا ترکیب آن را می توان طلا را برشمرد. هالید طلایی مانند کلراورید (I)، کلرائورید (III)، برمید طلا (III). هالوژناسیون اسید اوریک مانند اسید تترا کلرائوریک، اسید تترابروم اوریک. اورات هالوژناسیون مانند تتراکلرو سدیم اورات. کلر (تری متیل فسفین) طلا، کلر (تری اتیل فسفین) طلا، کلر (تری فنیل فسفین) طلا، کلر (سه (پی-تری فلورومتیل فنیل) فسفین) طلا، (پیریدین) تری کلرید طلا، دی کلرو (دیفنیل فسفین) (دیفنیل فسفین) طلا گروه های ترت بوتیل) (زنیل مجاور) فسفین) طلا، [ سه (تری فنیل فسفین طلا) اکسیژن، استر اسید بوریک تترا فلوئورو (Ph 3PAu) 3O ~ BF 4)، کلرودی متیل آئوروسولفو و غیره ترجیحاً از هالیک اسید استفاده شود. ترجیحاً از اسید اوریک کلر استفاده کنید. و هر دو می توانند بدون آب باشند و همچنین می توانند حاوی هیدرات باشند.
(3) حامل و پشتیبانی
به عنوان حامل در اختراع حاضر، به طور خاص محدود نشوید، مانند شمارش سیلیس، اکسید آلومینیوم (مانند آلفا آلومینا، بتا آلومینا، گاما آلومینا و غیره)، کربوراندوم، دیاتومیت، کربن فعال، سنگ شناور، زئولیت، بدنه مزوپور، خاک رس و غیره، اما ترجیحاً از هر حامل به عنوان جزء اصلی با آلفا آلومینا، گاما آلومینا، سیلیس، کربن فعال، کربن، ترجیحاً با حامل آلفا آلومینا به عنوان جزء اصلی استفاده شود.
توصیف آنچه که “اکسید آلومینیوم جزء اصلی است” نامیده می شود، بخشی از حامل نیز می تواند با جابجایی ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم باشد. بیشتر از محتوای اکسید آلومینیوم اکسید آلومینیوم در حامل جزء اصلی برداشت ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد کیفیت، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت. و هر یک از حامل ها به عنوان جزء اصلی سیلیس، کربن فعال، کربن فعال است. گرفتن نیز محتوای یکسان است.
علاوه بر این، آنچه به نام “آلفا آلومینا جزء اصلی است” نامیده می شود، فراتر از آلفا آلومینا، همچنین می تواند حاوی مقداری بتا آلومینا، گاما آلومینا، اکسید آلومینیوم غیر کریستالی و غیره باشد. سایر اکسید آلومینیوم شکل یا ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم. بیشتر از محتوای آلفا آلومینا در حامل ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت است.
از سوی دیگر، آنچه به نام “گاما آلومینا جزء اصلی است” نامیده می شود، فراتر از گاما آلومینا، همچنین می تواند حاوی مقداری آلفا آلومینا، بتا آلومینا، اکسید آلومینیوم غیر کریستالی و غیره باشد. سایر اکسیدهای آلومینیوم شکل یا ترکیب فراتر از اکسید آلومینیوم. بیشتر از محتوای گاما آلومینا در حامل ترجیحاً 90 درصد کیفیت با توجه به جرم ناخالص 100 درصد کیفیت حامل، ترجیحاً بیش از 95 درصد کیفیت، ترجیحاً بیشتر از 98 درصد کیفیت است. .
هر یک از حامل ها به عنوان جزء اصلی آلفا آلومینا، گاما آلومینا، سیلیس، کربن فعال، کربن اکتیو برای مثال می تواند حاوی اکسید فلز قلیایی یا فلز قلیایی خاکی یا اکسید فلز واسطه باشد. محتوا برای آنها نیست. به ویژه محدود است، و محتوای اکسید فلز قلیایی یا فلز قلیایی خاکی تبدیل می شود و ترجیحاً کیفیت 0 تا 5 درصد، ترجیحاً 0.01 تا 4 درصد در اکسید است. علاوه بر این، محتوای اکسید فلز واسطه تبدیل و ترجیحاً کیفیت 0 تا 5 درصد، ترجیحاً 0.01 تا 3 درصد کیفیت در اکسید است.
قطر ذرات برای مواد پشتیبان مانند پودر آلومینا متصل شده یا پودرهای آلفا آلومینا محدود نیست و اندازه ذرات اولیه آن ترجیحاً 0.01 تا 100 میکرومتر، ترجیحاً 0.1 تا 20 میکرومتر و ترجیحاً 0.5 تا 10 میکرومتر است. به خصوص ترجیحاً 1 تا 5 میکرو متر باشدگریه کردن
پس از خشک شدن، در فاز مایع یا گاز، با تجهیز به فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن و طلا یا کاتالیزور ترکیب آن، از عامل احیا کننده برای احیا (فرآوری احیا) استفاده کنید.

فروش اسید اگزالیک در شیراز

فروش اسید اگزالیک در شیراز در شرکت و سایت ما

فروش اسید اگزالیک در شیراز با بهترین قیمت

در شرایطی که در فاز مایع کاهش می یابد، به عنوان مثال با توجه به حامل توصیف شده که از فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن پشتیبانی می کند و طلا یا ترکیب آن، ترجیحاً حاوی 1 تا 50 درصد کیفیت، ترجیحاً در عامل کاهنده حاوی محلول آبی باشد. عامل کاهنده با کیفیت 2 تا 30 درصد، ترجیحاً 0 تا 100 ℃، ترجیحاً زیر 10 تا 100 ℃، آن را با عامل کاهنده، برای انجام تماس بگیرید.
همانطور که توضیح داده شد، ترجیحاً از عوامل احیا کننده مانند هیدرازین، اسید فرمیک، فرمت سدیم، فرمالدئید استفاده کنید.
در شرایطی که در فاز گاز کاهش می‌یابد، در گاز بی‌اثر (مثلاً با رقیق‌کننده نیتروژن یا آرگون) ترجیحاً حاوی الکل‌های با نقطه جوش کم مانند حجم 1 تا 50 درصد، هیدروژن به‌عنوان گاز کاهنده که ترجیحاً حاوی 2.5 درصد است. 30 درصد حجمی یا متیل الکل، کاتالیزور توصیف شده را بسازید که فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن و طلا یا ترکیب آن را ترجیحاً 100 ℃ 600 ℃، ترجیحاً زیر 200 ℃ 550 ℃، تماس با عامل کاهنده را پشتیبانی می کند.
(4) فلز گروه پلاتین و نسبت وجود طلایی
در اختراع حاضر، فلز گروه پلاتین با وجود طلایی از 100:1 ~ 100:100، اما ترجیحاً 100:1 ~ 100:99 ترجیحاً، ترجیحاً 100:1 ~ 100:50، به ویژه ترجیحاً 100:1 ~ 100 باشد. :49، ترجیحاً 25:1 ~ 3:1 است. و در اختراع حاضر، نسبتی وجود دارد که به آن نسبت مول اتم فلز گفته می شود. با ساختن به این شکل، فقط می توان از وضعیت طول عمر فعالیت کاتالیزوری کاهش می یابد، کاتالیزور هنگامی که نسبت اتم طلا وجود ندارد، علاوه بر این، بازده فضا-زمان و کاهش انتخابی در زمان نیز می تواند تولید دی استر اگزالات را سرکوب کند.
(با استفاده از ساخت کاتالیزور اگزالات دی استر اگزالات دی استر برای تولید)
ساخت دی استر اگزالات این اختراع تحت وجود کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید، با ساخت مونوکسید کربن با فرمول کلی (1) می باشد.
[تغییر 1]
RONO (1)
(در فرمول، R نیز می تواند گروه جایگزین داشته باشد، و به معنی آلکیل کربن شماره 1 تا 8 یا سیکلوآلکیل کربن شماره 3 تا 8 است.)
منظور از واکنش نیتریت ها (در زیر واکنش اختراع حاضر نامیده می شود) انجام می شود و دی استر اگزالات بدست آمده با فرمول کلی (2) است.
(در فرمول، R و معادل فوق الذکر از نظر معنی.)
معنی ترکیب، واکنش اختراع حاضر با فرمول زیر است.
[تغییر 3]
(در فرمول، R و معادل فوق الذکر از نظر معنی.)
نیتریت های مورد استفاده در واکنش اختراع حاضر با فرمول کلی (1) است و در این فرمول کلی (1)، R نیز می تواند دارای گروه جایگزینی، سیکلو آلکیل کربن اعداد 3 تا 8 مانند آلکیل کربن شماره 1 باشد. ~8 مانند بیان متیل، اتیل، گروه پروپیل، بوتیل، گروه آمیل، هگزیل، هپتیل، گروه اکتیل یا سیکلوپروپیل، سیکلوبوتیل، سیکلوپنتا، سیکلوهگزیل، سوبریل، گروه اکتیل حلقه. و این بازها همچنین شامل ایزومرهای مختلفی هستند.
نیتریت های توصیف شده، همانطور که در فرمول (3) زیر نشان داده شده است، می توانند با ساخت اکسید نیتریک، الکل و اکسیژن به تولید واکنش نشان دهند.
[تغییر 4]
2NO+2ROH+1/20 2→2RONO+H 2O (3)
علاوه بر این، واکنش تجزیه نیتریت ها، به عنوان مثال، در شرایطی که R آلکیل است، با فرمول زیر است.
[تغییر 5]
(R و معادل ذکر شده در بالا از نظر معنی، R’ به معنی آلکیل با توجه به تعداد کمی کربن 1 R در اینجا است.) در فرمول شرح داده شده (4)، به عنوان مثال در شرایطی که R متیل (متیل نیتریت) است، به دلیل R’ وجود ندارد، بنابراین آنالیت استرهای اسید فرمیک است.
در روش ساخت دی استر اگزالات اختراع حاضر، نیتریت های توصیف شده در فاز گاز با مونوکسید کربن واکنش می دهند.
واکنش اختراع حاضر به این صورت است که به عنوان مثال اگر واکنش فاز گاز می تواند در در اختیار داشتن لوله واکنش بخاری، پر کردن کاتالیزور دی استر اگزالات برای تولید اختراع حاضر، تامین مونوکسید کربن، نیتریت و گاز بی اثر و تبدیل آن به روش استفاده شود. مانند واکنش و انجام. دمای واکنش در حال حاضر ترجیحاً 50 تا 200 ℃، ترجیحاً 80 تا 150 ℃ است. (فشار سنج). با ساخته شدن به عنوان این محدوده دما و محدودیت فشار، فقط می تواند تحت حالتی که بازده فضا-زمان مقادیر لازم را حفظ می کند (Space Time Yield:STY)، تولید مواد جانبی را سرکوب کند.
نیتریت های تهیه شده با ترکیبات گاهی تبدیل به اکسید نیتریک یا الکلی می شود که مواد اولیه تولید می کند، حتی و در واکنش اختراع حاضر، شرایطی را ایجاد می کند که هنوز واکنش انسداد خاصی نداشته باشند. ضمناً مونوکسید کربن نیز خالص نباشد. یا با رقت گاز بی اثر می توان استفاده کرد.
غلظتی که نیتریت ها را در g unstrpped وارد می کندگریه کردن
پس از خشک شدن، در فاز مایع یا گاز، با تجهیز به فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن و طلا یا کاتالیزور ترکیب آن، از عامل احیا کننده برای احیا (فرآوری احیا) استفاده کنید.
در شرایطی که در فاز مایع کاهش می یابد، به عنوان مثال با توجه به حامل توصیف شده که از فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن پشتیبانی می کند و طلا یا ترکیب آن، ترجیحاً حاوی 1 تا 50 درصد کیفیت، ترجیحاً در عامل کاهنده حاوی محلول آبی باشد. عامل کاهنده با کیفیت 2 تا 30 درصد، ترجیحاً 0 تا 100 ℃، ترجیحاً زیر 10 تا 100 ℃، آن را با عامل کاهنده، برای انجام تماس بگیرید.
همانطور که توضیح داده شد، ترجیحاً از عوامل احیا کننده مانند هیدرازین، اسید فرمیک، فرمت سدیم، فرمالدئید استفاده کنید.
در شرایطی که در فاز گاز کاهش می‌یابد، در گاز بی‌اثر (مثلاً با رقیق‌کننده نیتروژن یا آرگون) ترجیحاً حاوی الکل‌های با نقطه جوش کم مانند حجم 1 تا 50 درصد، هیدروژن به‌عنوان گاز کاهنده که ترجیحاً حاوی 2.5 درصد است. 30 درصد حجمی یا متیل الکل، کاتالیزور توصیف شده را بسازید که فلز گروه پلاتین یا ترکیب آن و طلا یا ترکیب آن را ترجیحاً 100 ℃ 600 ℃، ترجیحاً زیر 200 ℃ 550 ℃، تماس با عامل کاهنده را پشتیبانی می کند.
(4) فلز گروه پلاتین و نسبت وجود طلایی
در اختراع حاضر، فلز گروه پلاتین با وجود طلایی از 100:1 ~ 100:100، اما ترجیحاً 100:1 ~ 100:99 ترجیحاً، ترجیحاً 100:1 ~ 100:50، به ویژه ترجیحاً 100:1 ~ 100 باشد. :49، ترجیحاً 25:1 ~ 3:1 است. و در اختراع حاضر، نسبتی وجود دارد که به آن نسبت مول اتم فلز گفته می شود. با ساختن به این شکل، فقط می توان از وضعیت طول عمر فعالیت کاتالیزوری کاهش می یابد، کاتالیزور هنگامی که نسبت اتم طلا وجود ندارد، علاوه بر این، بازده فضا-زمان و کاهش انتخابی در زمان نیز می تواند تولید دی استر اگزالات را سرکوب کند.
(با استفاده از ساخت کاتالیزور اگزالات دی استر اگزالات دی استر برای تولید)
ساخت دی استر اگزالات این اختراع تحت وجود کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید، با ساخت مونوکسید کربن با فرمول کلی (1) می باشد.
[تغییر 1]
RONO (1)
(در فرمول، R نیز می تواند گروه جایگزین داشته باشد، و به معنی آلکیل کربن شماره 1 تا 8 یا سیکلوآلکیل کربن شماره 3 تا 8 است.)
منظور از واکنش نیتریت ها (در زیر واکنش اختراع حاضر نامیده می شود) انجام می شود و دی استر اگزالات بدست آمده با فرمول کلی (2) است.
(در فرمول، R و معادل فوق الذکر از نظر معنی.)
معنی ترکیب، واکنش اختراع حاضر با فرمول زیر است.
[تغییر 3]
(در فرمول، R و معادل فوق الذکر از نظر معنی.)
نیتریت های مورد استفاده در واکنش اختراع حاضر با فرمول کلی (1) است و در این فرمول کلی (1)، R نیز می تواند دارای گروه جایگزینی، سیکلو آلکیل کربن اعداد 3 تا 8 مانند آلکیل کربن شماره 1 باشد. ~8 مانند بیان متیل، اتیل، گروه پروپیل، بوتیل، گروه آمیل، هگزیل، هپتیل، گروه اکتیل یا سیکلوپروپیل، سیکلوبوتیل، سیکلوپنتا، سیکلوهگزیل، سوبریل، گروه اکتیل حلقه. و این بازها همچنین شامل ایزومرهای مختلفی هستند.
نیتریت های توصیف شده، همانطور که در فرمول (3) زیر نشان داده شده است، می توانند با ساخت اکسید نیتریک، الکل و اکسیژن به تولید واکنش نشان دهند.
[تغییر 4]
2NO+2ROH+1/20 2→2RONO+H 2O (3)
علاوه بر این، واکنش تجزیه نیتریت ها، به عنوان مثال، در شرایطی که R آلکیل است، با فرمول زیر است.
[تغییر 5]
(R و معادل ذکر شده در بالا از نظر معنی، R’ به معنی آلکیل با توجه به تعداد کمی کربن 1 R در اینجا است.) در فرمول شرح داده شده (4)، به عنوان مثال در شرایطی که R متیل (متیل نیتریت) است، به دلیل R’ وجود ندارد، بنابراین آنالیت استرهای اسید فرمیک است.
در روش ساخت دی استر اگزالات اختراع حاضر، نیتریت های توصیف شده در فاز گاز با مونوکسید کربن واکنش می دهند.
واکنش اختراع حاضر به این صورت است که به عنوان مثال اگر واکنش فاز گاز می تواند در در اختیار داشتن لوله واکنش بخاری، پر کردن کاتالیزور دی استر اگزالات برای تولید اختراع حاضر، تامین مونوکسید کربن، نیتریت و گاز بی اثر و تبدیل آن به روش استفاده شود. مانند واکنش و انجام. دمای واکنش در حال حاضر ترجیحاً 50 تا 200 ℃، ترجیحاً 80 تا 150 ℃ است. (فشار سنج). با ساخته شدن به عنوان این محدوده دما و محدودیت فشار، فقط می تواند تحت حالتی که بازده فضا-زمان مقادیر لازم را حفظ می کند (Space Time Yield:STY)، تولید مواد جانبی را سرکوب کند.
نیتریت های تهیه شده با ترکیبات گاهی تبدیل به اکسید نیتریک یا الکلی می شود که مواد اولیه تولید می کند، حتی و در واکنش اختراع حاضر، شرایطی را ایجاد می کند که هنوز واکنش انسداد خاصی نداشته باشند. ضمناً مونوکسید کربن نیز خالص نباشد. یا با رقت گاز بی اثر می توان استفاده کرد.
غلظتی که نیتریت ها را در g unstrpped وارد می کندo، به معنای نسبت (٪) است که متیل نیتریت منتظر متیل نیتریت است که نیتریت متیل که هیچ بازیافتی وجود ندارد با توجه به ظرفیت هر واحد کاتالیزور، زمان پشتیبانی به دلیل تجزیه می شود.
[جدول 2]
[جدول 3]
همانطور که با توجه به نتیجه فوق مشخص است، همانطور که در جدول 2 نشان داده شده است، در صورت استفاده از کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید اختراع حاضر، می توان دی متیل اگزالات را با بازده فضا-زمان DMO بالا به دست آورد (یعنی فعالیت کاتالیزوری اختراع حاضر بالا است. ) و با بازدهی بالا. علاوه بر این، همانطور که در جدول 3 نشان داده شده است، می دانیم که در صورت استفاده از کاتالیزور اگزالات دی استر برای تولید اختراع حاضر، می تواند تجزیه به عنوان متیل نیتریت مواد خام را مهار کند. طبق تجزیه و تحلیل، بخش عمده کاتابولیت متیل فرمت است.
قابلیت استفاده در صنعت
اختراع حاضر مربوط به روش ساخت کاتالیزور (کاتالیست دی استر اگزالات برای تولید) دی استر اگزالات است که برای واکنش مونوکسید کربن با نیتریت ها و با استفاده از دی استر اگزالات این کاتالیزور استفاده می شود. دی استر اگزالات برای مثال اسید اگزالیک است اگزامیدها، اسیدهای اتانول، مواد رنگزا و ترکیب مفید مواد پزشکی.

فروش اسید اگزالیک در شیراز بهترین انتخاب برای شما با سایت ما

دیدگاهتان را بنویسید