فروش اسید فرمیک صنعتی

خلاصه
اسید فرمیک به عنوان یک ماده معطر، نگهدارنده و تنظیم کننده pH در محصولات آرایشی و بهداشتی عمل می کند، در حالی که فرمات سدیم به عنوان یک نگهدارنده عمل می کند. اسید فرمیک به دلیل خاصیت اسیدی، محرک پوست و چشم است. با این حال، هنگامی که به عنوان تنظیم کننده pH در فرمولاسیون های آرایشی استفاده می شود، اسید فرمیک خنثی می شود تا نمک های فورمات، به عنوان مثال، فورمات سدیم تولید شود، بنابراین نگرانی های ایمنی به حداقل می رسد.

مشاهده تصویر منبع

اسید فرمیک و فرمات سدیم به ترتیب در غلظت‌های تا 0.2% و 0.34% استفاده شده‌اند که محصولات مراقبت از مو بیشترین غلظت مصرف هر دو ماده را به خود اختصاص داده‌اند. غلظت کم استفاده از این مواد در محصولات باقیمانده و استفاده در محصولات شستشو، نگرانی های مربوط به تحریک پوست/چشم یا پتانسیل تحریک تنفسی را به حداقل می رساند. پانل کارشناسی بررسی مواد آرایشی به این نتیجه رسید که اسید فرمیک و فورمات سدیم در روش‌های کنونی استفاده و غلظت در لوازم آرایشی، زمانی که فرمول‌بندی غیر تحریک‌کننده باشد، بی‌خطر هستند.

فروش اسید فرمیک صنعتی

فروش اسید فرمیک صنعتی برای صنعتگران و مشتریان گوناگون لازم است.

ما فروش اسید فرمیک صنعتی را در مقادیر دلخواه شما ارائه می دهیم.

فروش اسید فرمیک صنعتی باید با رعایت ایمنی انجام شود.

برای خرید یا فروش اسید فرمیک صنعتی به ما اعتماد نمایید.

ما فروش اسید فرمیک صنعتی را در سراسر کشور ارائه می دهیم.

کلید واژه ها
اسید فرمیک، فرمت سدیم، ایمنی، لوازم آرایشی
مقدمه
در سال 1997، پانل تخصصی بررسی مواد آرایشی (CIR) گزارش نهایی را منتشر کرد که در آن نتیجه گیری شد که اسید فرمیک زمانی که در فرمولاسیون های آرایشی و بهداشتی به عنوان تنظیم کننده pH با حد 64 ppm برای اسید آزاد استفاده می شود، ایمن است.1 در آن زمان. از انتشار، تنها عملکرد گزارش شده اسید فرمیک در لوازم آرایشی، تنظیم کننده pH بود. در حال حاضر، فرهنگ لغت و کتابچه راهنمای مواد آرایشی بین المللی گزارش می دهد که اسید فرمیک به عنوان یک ماده معطر، نگهدارنده و تنظیم کننده pH در محصولات آرایشی و بهداشتی عمل می کند (شکل 1). برای رفع هر گونه نگرانی ایمنی که ممکن است با عملکردهای جدید این ماده مرتبط باشد و به افزودن فرمت سدیم که به عنوان نگهدارنده در محصولات آرایشی نیز استفاده می شود. این ارزیابی ایمنی اطلاعاتی در مورد عملکردهای نگهدارنده و سایر عملکردهای اسید فرمیک و عملکرد نگهدارنده فرمت سدیم در لوازم آرایشی، داده‌های جدید در مورد ایمنی اسید فرمیک، و داده‌های تست ایمنی موجود در فرمت سدیم را ارائه می‌دهد. اطلاعات مربوط به نقش اسید فرمیک در متابولیسم طبیعی و اطلاعات اضافی مربوط به ایمنی اسید فرمیک در محصولات آرایشی و بهداشتی را می توان در گزارش نهایی سال 1997 یافت.

فروش اسید فرمیک صنعتی

فروش اسید فرمیک صنعتی با یک تماس

فروش اسید فرمیک صنعتی در سریعترین زمان

دیدگاهتان را بنویسید