قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات

اسید سیتریک برای مو: فواید و نحوه استفاده
توسط MELANIE RUD به روز شده در 11 آوریل 2022
بررسی پزشکی توسط DENDY ENGELMAN، MD، FACMS، FAAD

فواید
در نظر گرفتن نوع مو
نحوه استفاده
سوالات متداول
اسید سیتریک یک اسید آلفا هیدروکسی است که اغلب در بسیاری از فرمول‌های مراقبت از پوست و همچنین در همه چیز از غذا گرفته تا محصولات پاک‌کننده وجود دارد. درست حدس زدید که از مرکبات مشتق شده است و در صورت استفاده در تمام این ظرفیت های مختلف، فواید بسیار متنوعی را ارائه می دهد.

اسید سیتریک برای مو

نوع ماده تشکیل دهنده: آلفا هیدروکسی اسیدها

فواید اصلی: به گفته پزشک اصفهان چمبرز-هریس، pH محصولات مراقبت از مو را کاهش می دهد، که می تواند نه تنها به بهبود عملکرد فرمول بلکه همچنین ظاهر مو کمک کند.

چه کسی باید از آن استفاده کند: لاوا لام-فار، شیمیدان آرایشی، می گوید: این یک ماده ایمن برای استفاده همه است، زیرا عملکرد و ایمنی محصولات را بهینه می کند. Chambers-Harris هشدار می دهد، با این حال، افرادی که حساسیت به مرکبات دارند، باید از مصرف آن اجتناب کنند.

چند بار می توانید از آن استفاده کنید: روزانه

با بیشتر مواد دیگر به خوبی کار می کند، از این رو در بسیاری از انواع مختلف فرمولاسیون های آرایشی در هر دو دسته مراقبت از پوست و مو شیوع دارد.

با استفاده از آن خودداری کنید: کارشناسان ما از هیچ ماده ای که با اسید سیتریک موجود در محصولات مراقبت از مو اثر منفی دارد، بی اطلاع بودند.

اسید سیتریک اغلب در فرمول های مراقبت از مو نیز یافت می شود، اگرچه در اینجا به دلیل توانایی آن در تغییر pH محصول، عمدتاً برای اهداف فرمولاسیون استفاده می شود. در اینجا، لورا لام-فار، شیمیدان آرایشی در غرب هالیوود، کالیفرنیا، و چمبرز-هریس، MD اصفهان، تریکولوژیست و بنیانگذار آلودیا، بیشتر توضیح می دهند.

با کارشناس ملاقات کنید

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات را با یک کلیک بدست آورید.

کارشناسان ما آماده ارائه قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات می باشند.

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات و اسید سیتریک مایع متفاوت است.

برای ما ارائه قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات خدمتی نوین به شما می باشد.

لورا لام فاور یک شیمیدان آرایشی است که در غرب هالیوود، کالیفرنیا مستقر است.
اصفهان چمبرز-هریس، متخصص تریکولوژیست و بنیانگذار برند مراقبت از مو آلودیا است.
فواید اسید سیتریک برای مو
همه اینها به مقیاس pH خوب برمی گردد. به عنوان یک یادآوری سریع (و اگر در کلاس شیمی دبیرستان PH روز را حذف کردید)، مقیاس pH از 0 تا 14 تغییر می کند: 0 اسیدی ترین، 7 خنثی، و 14 قلیایی ترین است. برای مرجع، اسید سیتریک دارای pH طبیعی حدود 2 است و یک متعادل کننده عالی pH است. آن دقیقا به چه معناست؟ چمبرز-هاریس می‌گوید: «وقتی در محصولات مراقبت از موی تولیدی در غلظت‌های مناسب استفاده شود، pH آن‌ها را به سطح ایده‌آل کاهش می‌دهد. موهای سالم در محدوده PH 4.5 تا 5.5 قرار دارند، اما بسیاری از محصولات مراقبت از مو که ما روزانه استفاده می کنیم (شامپوها به شما نگاه می کنیم) دارای pH بسیار بالاتر و قلیایی بیشتری هستند. او توضیح می دهد که در این مورد، اسید سیتریک به کاهش آن کمک می کند.

اما وقتی صحبت از ظاهر و احساس موهای شما می شود، این به چه معناست؟ PH بیش از حد قلیایی باعث باز شدن کوتیکول، بیرونی ترین لایه مو می شود، که اساساً شبیه زونا روی پشت بام است. هنگامی که این “زونا” باز است، تارهای شما کدر، وز و خشن به نظر می رسند، ناگفته نماند که رطوبت می تواند از آن خارج شود و سشوار را نیز ترک کند. نگه داشتن موهایتان در آن pH بهینه به مهر و موم شدن کوتیکول های مو کمک می کند. چمبرز-هاریس می گوید، این بدان معناست که آنها بهتر می توانند رطوبت را حفظ کنند و نور را منعکس کنند تا موها سالم و براق به نظر برسند. برای پوست سر نیز فوایدی دارد. او می افزاید: حفظ pH هدف 4.5-5.5 به جلوگیری از رشد میکروب ها در پوست سر کمک می کند.

علاوه بر مزایای مراقبت از مو، pH مناسب نیز برای عملکرد محصول مهم است. Lam-Phare خاطرنشان می کند: “با استفاده از اسید سیتریک، فرمولاسیون را می توان تا یک pH خاص بهینه کرد تا از عملکرد محصول و ایمنی محصول اطمینان حاصل شود.”

در نظر گرفتن نوع مو
هر دو متخصصی که با آنها صحبت کردیم تاکید کردند که هر نوع مویی می تواند از اسید سیتریک بهره مند شود، به همین دلیل است که از آن در همه انواع محصولات استفاده می شود و یک عنصر رایج است.

نحوه استفاده از اسید سیتریک برای مو
در مورد اسید سیتریک در مراقبت از مو هیچ چیز واقعاً خاصی وجود ندارد که باید نگران آن باشید یا در نظر بگیرید. این ماده در انواع محصولات، احتمالاً بسیاری از محصولاتی که قبلاً به طور معمول استفاده می کنید، یافت می شود. به عبارت دیگر، این یکی از آن مواد فوق العاده کاربردی و بسیار فعال نیست که باید به دنبال آن باشید، و نه نگران اجتناب از آن باشید.

تنها دو هشدار: یکی، چمبرز-هریس توصیه می کند در صورت داشتن حساسیت به مرکبات از مصرف آن اجتناب کنید. دوم، سعی نکنید اسید سیتریک مستقیم را آنلاین بخرید و هر نوع آزمایش DIY را انجام ندهید. او هشدار می دهد که اسید سیتریک باید در غلظت های خاص و صحیح استفاده شود تا ایمن و موثر باشد.

سوالات متداول

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات چقدر است؟

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات روزانه متغیر است.

 

قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات را چگونه بدست آوریم؟

شما می توانید قیمت اسید سیتریک مونوهیدرات را از کارشناسان فروش سایت سوال فرماییید.

چرا اسید سیتریک در محصولات مراقبت از مو بسیار رایج است؟
اسید سیتریک به کاهش pH در بسیاری از محصولات مانند شامپوها کمک می کند که دارای pH بسیار بالاتر و قلیایی بیشتری هستند. این به حفظ سطح pH سالم مو کمک می کند.

چه نوع موهایی می توانند از اسید سیتریک سود ببرند؟
هر دو متخصصی که با آنها صحبت کردیم تاکید کردند که هر نوع مویی می‌تواند از اسید سیتریک سود ببرد – به همین دلیل است که این اسید در بسیاری از محصولات مراقبت از مو یافت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید